Best of MIE, 22 & 23 september live in de Jaarbeurs

Door Redactie Daily Data Bytes | 30-06-2021

Een kleiner MIE dan voorheen, maar wel met de allerbeste Road to MIE-sessies, een beursvloer en natuurlijk een uitgebreide netwerkborrel. De definitieve programma-indeling volgt binnenkort, maar de line-up zal in ieder geval bestaan uit deze 16 sessies:

  • 10 Data Visual Storytelling Tips om je online presentatie onvergetelijk te maken
    Michiel Dullaert – DePerfecteGrafiek
  • Qmusic radio: a consumer engagement success story
    Fleur Prooij – MARE, Jorn Agterberg – Qmusic
  • Customer én employee experience integraal verbeteren? Dit kun je van NS leren!
    Pauline Bron – NS, Stephan van Slooten – Altuïtion
  • Zo kruip je écht in het brein van je (website) bezoeker
    Tim Zuidgeest – Unravel Research
  • Phebi Presenteert: Wat je ZEGT of wat je BEDOELT? Impact van Voice op research
    Eric Landwaart – Miles Research
  • Hoe je als regionale speler kunt opvallen én relevant kunt blijven
    Chantal Dane – Vomar Voordeelmarkt, Michael Petit – Markteffect
  • How Conversation Design™ paves the way for true insights through more meaningful conversations
    Jan Kienhuis – Epiphany RBC, Annemieke Onderdelinden – FrieslandCampina
  • The Subconscious Shopping Trip
    Tom van Bommel – Unravel Research
  • Hoe Coop het verschil maakt door gebruik van persona’s
    Mike Baardman – Coop Supermarkten, Els van der Velden – Motivaction
  • De comeback van het merk in een wereld van ‘digital sameness’
    Willem van Harrewijen – The USP Company, Hans Middelhoek – The USP Company
  • Culture + Trends NL anno 2021. Wat zijn ze en wat kan je ermee?
    Jeannette van der Rhee – InSites Consulting, Arjan Veninga – InSites Consulting
  • Humanizing Data in a Data-driven World
    Jan Zwang – VodafoneZiggo, Patricia Verhoelst – Ipsos
  • Het Public Design Wiel: slim innoveren binnen het publieke domein
    Sabine Croes – Perspective, Marit Groeneveld – Ministerie van Algemene zaken
  • How to optimize online CX and create a winning team culture by listening to customers?
    Klaas Kroezen – WUA, Nieske van Woerden – ABN AMRO
  • Behavioural finance: waarom beleggen mensen (niet)?
    Iris van de Looij – DUFAS, Maurice Palmen – Beautiful Lives
  • Stories beat Statistics: How Insight Managers accelerate their impact
    Peter Aschmoneit – quantilope GmbH

Het aantal zitplaatsen tijdens Best of MIE is beperkt, dus wil je zeker zijn van een plekje? Bestel dan nu alvast je ticket op mie.nl!

Heel graag tot ziens tijdens Best of MIE op 22 en 23 september a.s., LIVE!

It’s all about insights.
Volg M(I)E! op LinkedInTwitterInstagram

 

Auteur: Redactie Daily Data Bytes, Hoofdredacteur Jan Roekens.

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?