Discover M(I)E – Een sessie gemist?

Door Redactie Daily Data Bytes | 24-05-2021

Tot en met dinsdag 8 juni kun je nog genieten van inspirerende sessies op het gebied van Insights, Data Analytics en Data Science. Heb je onverhoopt een van je favoriete sessies gemist? Geen nood!

Alle Road to MIE-sessies zijn gedurende 7 dagen on demand terug te kijken. Dus kijk in het programma naar de sessies van afgelopen week en bekijk ze op je gemak terug. Inschrijven op nieuwe sessies kan natuurlijk ook nog steeds!

De komende week staan voor je op het programma:

[ANALYTICS] 25 mei 12.30 uur: The Road to een zeer succesvolle Kinderpostzegelactie in corona-tijd
Een prachtige case over het toepassen van onderzoek, design, marketing, media, en dat allemaal onder één dak voor een prachtige klant.
Suzanne Plantinga (Blue Field Agency) – Sandra Beijnes (Stichting Kinderpostzegels)

Sign up! 

[DATA SCIENCE] 25 mei 16.30 uur: Delivering on the promise of data science
Delivering on the promise of data science proves hard for many organizations. Many similar obstacles occur in various industries. Following proven best practices and guidelines can help in attaining concrete business value through data science.
Robin van der Heijden (VIQTOR DAVIS)

Sign up!

[INSIGHTS] 26 mei 09.00 uur: Zo kruip je écht in het brein van je (website) bezoeker
Ontdek de nieuwste inzichten uit neuromarketing usability-onderzoek en online beïnvloeding. En leer hoe een kijkje in het brein je helpt om de onbewuste hobbels in de customer journey weg te nemen.
Tim Zuidgeest (Unravel Research)

Sign up! 

[ANALYTICS] 26 mei 12.30 uur: How to optimize online CX and create a winning team culture by listening to customers?
Learn how ABN AMRO structurally optimizes online CX in multiple online finance customer journeys like Personal Loan and Investment Banking and creates a winning team mentality using the WUA Benchmark and digital experience dashboard.
Klaas Kroezen (WUA) – Nieske van Woerden (ABN AMRO)

Sign up!

[INSIGHTS] 26 mei 16.30 uur: Betrek de burger structureel in de dynamische ontwikkeling van overheidssites en –apps
De snelheid van ontwikkeling en releases van overheidssites- en apps is mede door de coronapandemie toegenomen. Hoe zorg je dat je in die dynamische ontwikkeling de burger structureel betrekt en inzichten borgt?
Maike Klip (Dienst Uitvoering Onderwijs) – Marit Klooster (Ruigrok NetPanel)

Sign up! 

[ANALYTICS] 27 mei 09.00 uur: Phebi Presents: Integrating emotion & voice data, crosstab & analysis libraries
Phebi and Red Centre Software present how Phebi’s emotion and voiced verbatims sentiment data is integrated and enhanced with Red Centre Software crosstab and analysis libraries to create even more and better insights.
Ton Koster (Phebi) – Dale Chant (Red Centre Software)

Sign up!

[INSIGHTS] 27 mei 12.30 uur: Qmusic radio: a consumer engagement success story
Betekenisvolle radio door diepgaande verbinding met luisteraars. Hoe doe je dat op een succesvolle manier?
Fleur Prooij (MARE) – Jorn Agterberg (Qmusic)

Sign up!

[INSIGHTS] 27 mei 16.30 uur: De comeback van het merk in een wereld van ‘digital sameness’
Door in te zetten op CX, UX en journeys kon je je concurrent lang voorblijven. Die tijd is voorbij. Succesvolle bedrijven nemen het merk als uitgangspunt. Ze ontsnappen uit de rode ‘sea of digital sameness’ en creëren een onderscheidende ervaring. Geef het merk regie over je CX!
Willem van Harrewijen (The USP Company) – Hans Middelhoek (The USP Company)

Sign up! 

[INSIGHTS] 28 mei 09.00 uur: Diversiteit & inclusie – een business case
Diversiteit is hot, maar in marktonderzoek zijn minderheden vaak ondervertegenwoordigd. Tijdens Road to MIE ’21 laten bvA en Opiniehuis zien hoe divers Nederland werkelijk is, hoe groot het onbenutte potentieel is en welke merken met succes op diversiteit inspelen.
Aziz el Kaddouri (Het Opiniehuis)

Sign up!

[ANALYTICS] 28 mei 12.30 uur: Set up and run your own market research online community!
Set up and run your own market research online community! At incling we’ve hosted over 300,000 in depth online conversations with participants. Sign up for this Road to MIE webinar by Juliet Pascall to discover how you can use the incling platform to gather a wide range of qualitative insights in over 26 different languages.
Juliet Pascall (incling)

Sign up!

[INSIGHTS] 28 mei 16.30 uur: How to position and build an international brand in 4 steps: the case of Cloetta’s, The Jelly Bean Factory
Romélia Schwarzkächel, Global Brand Manager at Cloetta and Martin Schiere, Consumer Goods Leads at Glocalities will guide you in 4 concise steps on how to build a successful global brand positioning straight from the beginning.

Sign up! 

Schrijf je nu in en zorg dat je erbij bent!

It’s all about insights.
Volg M(I)E! op LinkedInTwitterInstagramFacebook

Auteur: Redactie Daily Data Bytes, Hoofdredacteur Jan Roekens.

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?