FrieslandCampina en NS afsluiters Best of MIE-programma

Door Redactie Daily Data Bytes | 08-09-2021

Ook de laatste twee sessies van Best of MIE’21 zijn Simply the Best!
Jan Kienhuis en Annemieke Onderdelinden laten je in deze ronde zien hoe je de weg vrijmaakt naar betere en relevante consumenteninzichten. Pauline Bron en Stephan van Slooten vertellen je heel graag hoe het NS gelukt is om één beweging zowel de customer experience als de employee experience te verbeteren.

Het aantal tickets voor Best of MIE’21 is beperkt, dus zorg dat je op tijd je ticket bestelt.

Jan Kienhuis (Epiphany RBC) – Annemieke Onderdelinden (FrieslandCampina)
Conversation Design™ maakt de weg vrij naar betere, relevante consumenteninzichten

Conversation Design™ is de oplossing om consumenten met plezier en grote betrokkenheid deel te laten nemen aan onderzoek. We stoppen met het kruisverhoor, we starten het gesprek. De digitalisering van marktonderzoek maakt het mogelijk om op schaalbare en efficiënte wijze gedrag en attitude van consumenten beter te begrijpen.

 

 

Pauline Bron (NS) – Stephan van Slooten (Altuïtion)
Customer én employee experience integraal verbeteren? Dit kun je van NS leren!

Welke aanpak heeft NS gevolgd om in één beweging zowel de customer experience (CX) als de employee experience (EX) te verbeteren? En hoe hebben Gidsende Principes bijgedragen aan gedragsverandering bij medewerkers, zoals treinconducteurs?

 

Maak je keuze en bestel je ticket voor slecht €129,50.
Kun je niet kiezen? Profiteer dan van een zeer voordelig passe-partout en kom beide dagen.

Naast deelname aan de lezingen heb je ook de mogelijkheid om deel te nemen aan een van de interessante masterclasses of expertsessies. Bekijk het volledige programma op mie.nl

 


It’s all about insights.
Volg M(I)E! op LinkedInTwitterInstagram

 

Auteur: Redactie Daily Data Bytes, Hoofdredacteur Jan Roekens.

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?