Bas de Vries (Markteffect), Eric Landwaart (Miles Research)

Markteffect en Phebi zie je in de speciale Best of MIE Platinum Ronde

Door Redactie Daily Data Bytes | 06-09-2021

Ontdek alles over de kracht van bitcoin als merk en kom alles te weten over de impact van voice op research in de speciale Best of MIE Platinum Ronde

Bas de Vries (Markteffect): Markteffect & Bitcoin Meester: Hoe verbind je je merk aan bitcoin?

In vervolg op het succes van de Markteffect Bitcoin Monitor, die periodiek het consumentenvertrouwen in kaart brengt, neemt Markteffect je graag mee in de kracht van bitcoin als merk. Welke kansen en bedreigingen brengt het met zich mee? Hoe kun je hier, los van een investering of belegging, je voordeel mee doen? Lees hier meer over hun presentatie. [link]

Eric Landwaart (Miles Research): Phebi Presenteert: Wat je ZEGT of wat je BEDOELT? Impact van Voice op research

Miles Research laat zien dat door de innovatieve voice-oplossing van Phebi meer mensen bereikbaar zijn, nieuwe doelgroepen bereikt worden en je dieper duikt in de emoties van respondenten. Is wat hij of zij ZEGT, ook echt wat hij of zij BEDOELT?

Maak je keuze en bestel je ticket voor slecht €129,50.
Kun je niet kiezen? Profiteer dan van een zeer voordelig passe-partout en kom beide dagen.

Naast deelname aan de lezingen heb je ook de mogelijkheid om deel te nemen aan een van de interessante masterclasses of expertsessies. Bekijk het volledige programma op mie.nl

 


It’s all about insights.
Volg M(I)E! op LinkedInTwitterInstagram

 

Auteur: Redactie Daily Data Bytes, Hoofdredacteur Jan Roekens.

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?