De klantreis: veel organisaties hebben er een, maar het actief gebruiken op de werkvloer kan nog wel eens een uitdaging zijn. Hoe pas je een customer journey optimaal toe in je organisatie?
Als de organisatie waarvoor je werkt een klantreis heeft, maar je vindt het lastig om aan (echte) klantdata te komen en/of er haalbare verbeteringen uit te halen, dan past deze training bij jou.
In deze training word je meegenomen in de echte klantcase waarbij wordt gestart met gebruikersonderzoek en wordt geëindigd met een geprioriteerd backlog inclusief haalbare verbeteringen. De gehanteerde aanpak bootsen we daarna gezamenlijk na, zodat je het proces begrijpt. Tot slot is er een ronde om in te gaan op jouw specifieke uitdagingen op het gebied van klantreizen. Denk bijvoorbeeld aan:
- Hoe maak je data overzichtelijk?
- Hoe maak je de klantreis meetbaar?
Daarnaast krijg je praktisch tips en handvatten om na de training direct zelfstandig aan de slag te gaan.
Inhoud:
- Echte klantcase
- Simulatie van het proces (je leert door te doen)
- Ronde waarin we jouw specifieke uitdagingen bespreken
- Tips, tricks en valkuilen
Deze training wordt op 25 september gegeven.
Doel
Dit weet je na de training:
- Hoe je aan klantdata komt
- Hoe je inzichten uit klantdata plot op een customer journey
- Hoe je inzichten prioriteert
- Hoe je haalbare inzichten identificeert
Kosten
MOA-leden* | € 450,– excl. BTW | |
VBO- en VSO-leden | € 450,– excl. BTW | |
Niet-leden | € 650,– excl. BTW | |
|
* Onder MOA-leden verstaan we een persoonlijk lidmaatschap, dus niet alleen een bedrijfslidmaatschap.
Samenvattend
Doelgroep
De training is geschikt voor deelnemers die zich bezig houden met customer experience en/of user experience. Denk aan (digitaal) strategen, UX designers, service designers, conversie-specialisten, online marketeers, product owners, e-commerce managers, marketing- en communicatiespecialisten en startende ondernemers (startups).
Praktische informatie
Niveau B – Weinig ervaring
Deze workshop is bestemd voor professionals die enige ervaring hebben met het onderwerp.
Opbouw workshop
Aantal
Maximaal 15 deelnemers
Locatie
MOA
VIDA-gebouw
Kabelweg 57, 2e verdieping
1014 BA Amsterdam
+31 20 5810710
|
Wil je meer weten over parkeren?
Voorwaarden
Bedenktermijn
Er geldt een bedenktermijn van 14 dagen na inschrijving van de cursus. Dit geldt niet voor in-companytrainingen. Binnen deze tijd kan jouw inschrijving zonder opgaaf van redenen geannuleerd worden. Doe dit schriftelijk door een mail te sturen naar opleidingen@moa.nl.
Annuleringsvoorwaarden
Annulering is niet mogelijk. Indien je verhinderd bent is het uiteraard wel mogelijk een collega als vervanger op te geven via opleidingen@moa.nl.
Softwaregebruik bij MOAcademy workshops
Indien het gebruik van een computer en specifieke software noodzakelijk is dan zal de MOA dit vooraf bij de cursusinformatie aangeven. De cursist en het bedrijf waar de cursist werkzaam is, zijn ervoor verantwoordelijk dat een licentie ook offline buiten het eigen netwerk werkzaam is. Indien licenties op concurrent users gebaseerd zijn, kan dit een probleem opleveren. Neem dan contact op met je eigen ICT-afdeling om dit probleem te verhelpen. Dit probleem speelt wat vaker bij grote bedrijven. Indien er binnen jouw organisatie geen ICT-afdeling aanwezig is kan je er waarschijnlijk wel vanuit gaan dat het gebruik van de software buiten het eigen netwerk geen probleem zal opleveren. Een oplossing om dit probleem te omzeilen is om een privé-laptop te gebruiken met een proefversie van de software, dan weet je zeker dat het programma zal gaan werken voor de duur van de proeftijd.
MOA verwerkt persoonsgegevens voor MOAcademy’s. Op deze gegevensverwerking is het privacystatement van de MOA van toepassing.