Elke onderneming heeft ermee te maken: de klantreis. Dit is een gevisualiseerd proces waarin je kunt zien wat een persoon doormaakt om een doel te bereiken, van begin tot eind. Wil jij de klantbeleving verbeteren van een organisatie, product, dienst, website of app, maar je weet niet waar je moet beginnen? Dan past deze training bij jou.
De training geeft je inzicht in fases die een (potentiële) klant doorloopt en wat in elke fase o.a. hun behoeftes, vragen en frustraties zijn. Dit levert gegarandeerd waardevolle inzichten op die kansen naar boven haalt om de klantbeleving te verbeteren.
In deze training leer je niet alleen zo’n klantreis opstellen, maar ook een helder beeld te krijgen van de persoon die deze klantreis doorloopt: de persona’s. Je ontvangt kennis en handvatten waarmee je direct na de training zelf aan de slag kunt!
- Theorie Customer Journeys en persona’s
- Voorbeelden, best practices, tips, tricks en valkuilen
- Persona opstellen, presenteren en feedback
- Customer journey opstellen, presenteren en feedback
Deze training wordt op 25 september gegeven.
Doel
Dit weet een deelnemer na de training:
- Wat persona’s zijn en wat je ermee kunt
- Wat een customer journey is en wat je ermee kunt
- Waaruit een persona bestaat
- Waaruit een customer journey bestaat
- Hoe je een persona in kaart brengt
- Hoe je een customer journey in kaart brengt
Kosten
MOA-leden* | € 450,– excl. BTW | |
VBO- en VSO-leden | € 450,– excl. BTW | |
Niet-leden | € 650,– excl. BTW | |
|
* Onder MOA-leden verstaan we een persoonlijk lidmaatschap, dus niet alleen een bedrijfslidmaatschap.
Samenvattend
Doelgroep
De training is geschikt voor deelnemers die zich bezig (gaan) houden met customer experience en/of user experience. Denk aan (digitaal) strategen, UX designers, service designers, conversie-specialisten, online marketeers, product owners, e-commerce managers, marketing- en communicatiespecialisten en startende ondernemers (startups).
Praktische informatie
Niveau A – Weinig ervaring
Deze workshop is bestemd voor professionals die weinig of geen ervaring hebben met het onderwerp.
Opbouw workshop
Aantal
Maximaal 15 deelnemers
Locatie
MOA
VIDA-gebouw
Kabelweg 57, 2e verdieping
1014 BA Amsterdam
+31 20 5810710
|
Wil je meer weten over parkeren?
Voorwaarden
Bedenktermijn
Er geldt een bedenktermijn van 14 dagen na inschrijving van de cursus. Dit geldt niet voor in-companytrainingen. Binnen deze tijd kan jouw inschrijving zonder opgaaf van redenen geannuleerd worden. Doe dit schriftelijk door een mail te sturen naar opleidingen@moa.nl.
Annuleringsvoorwaarden
Annulering is niet mogelijk. Indien je verhinderd bent is het uiteraard wel mogelijk een collega als vervanger op te geven via opleidingen@moa.nl.
Softwaregebruik bij MOAcademy workshops
Indien het gebruik van een computer en specifieke software noodzakelijk is dan zal de MOA dit vooraf bij de cursusinformatie aangeven. De cursist en het bedrijf waar de cursist werkzaam is, zijn ervoor verantwoordelijk dat een licentie ook offline buiten het eigen netwerk werkzaam is. Indien licenties op concurrent users gebaseerd zijn, kan dit een probleem opleveren. Neem dan contact op met je eigen ICT-afdeling om dit probleem te verhelpen. Dit probleem speelt wat vaker bij grote bedrijven. Indien er binnen jouw organisatie geen ICT-afdeling aanwezig is kan je er waarschijnlijk wel vanuit gaan dat het gebruik van de software buiten het eigen netwerk geen probleem zal opleveren. Een oplossing om dit probleem te omzeilen is om een privé-laptop te gebruiken met een proefversie van de software, dan weet je zeker dat het programma zal gaan werken voor de duur van de proeftijd.
MOA verwerkt persoonsgegevens voor MOAcademy’s. Op deze gegevensverwerking is het privacystatement van de MOA van toepassing.