Get your bytes of learning
Agenda.DailyDataBytes
Het Data & Insights Network organiseert door het jaar heen events voor iedereen die op de hoogte wil blijven van de ontwikkelingen in het vak of doelgericht zoekt naar tools & tricks. In workshops en trainingen spijker je je praktische kennis en vaardigheid bij. Op congressen verdiep je het inzicht in data, analytics en insights – en leer je collega’s kennen.
Wil je hier ook jouw event promoten en bij de doelgroep van Daily Data Bytes onder de aandacht brengen? Neem contact op met Gino Kirsten.
Krachtige presentaties maken
Wil je impact maken met je inzichten? Volg dan deze training ‘Krachtige presentaties maken’.
Data Modeling voor Data Warehouse en Data Science training
Leer in 2 dagen de data architectuur optimaal in te richten voor Data Warehouse, Data Lake en Data Science
Communicatiekracht & Assertiviteit
Deze training is voor professionals die graag beter willen omgaan met lastige mensen en/of situaties, zowel intern als extern & assertiviteit.
Data Driven Leadership
Wordt het belang van data binnen jouw organisatie wel besproken, maar nog niet beleefd?
Wil je sneller kunnen anticiperen met data op veranderingen?
Wil jij de digitale transformatie nu een feit laten zijn?
Succesvol implementeren van onderzoeksinzichten
Deze workshop gaat dieper in op het waarom, maar wil deelnemers vooral ook helpen om meer impact te maken én een hogere ROI van onderzoek te bereiken.
Power BI Advanced
Wil je meer uit Power BI halen? Leer optimaal inzicht te geven, snel te presteren en makkelijk onderhoud uit te voeren. Deze training is geschikt voor iedereen die meer wil leren over de mogelijkheden van Power BI en is een vervolg op de Basistraining Power BI.
Cursus Sensorisch Onderzoek A
Sinds 2002 worden jaarlijks de landelijk erkende NIMA-Data & Insights Network examens Sensorisch onderzoeker A (en B) afgenomen onder auspiciën van de profgroep Data & Insights Network.
AI for Qualitative research
Qualitative research is known for being valuable, but often also costly and time-consuming. What if AI could make the difference?
AI for Qualitative research
Qualitative research is known for being valuable, but often also costly and time-consuming. What if AI could make the difference?
Vacatures
Onderzoeks- en data-analist arbeidsmarkt
Wil jij hét verschil maken in de discussie over werk en arbeidsmarktbeleid? Vind je het leuk om onderzoek en data te vertalen naar inzichten die ertoe doen – voor politici, beleidsmakers én je collega’s? En krijg je energie van samenwerken in een dynamische omgeving waar jouw analyses direct impact hebben? Dan is dit dé rol…
Marketing Communications Manager
32–40 uur | hybride werken mogelijk Ben jij een ervaren allround marketeer die strategie en uitvoering moeiteloos combineert? Werk je graag met content, events en community’s — en vind je het leuk om met slimme tools je werk nét wat efficiënter te maken? Dan zoeken we jou. Het Data & Insights Network (D&IN) – hét…


