DVJ Insights benoemt Job Verhoeve tot consultant
DVJ Insights kondigt de aanstelling aan van Job Verhoeve als consultant. Hij heeft meer dan 12 jaar ervaring in onderzoek en media en brengt daarmee een diepgaand begrip mee van het medialandschap en consumentengedrag. ▼ Job Verhoeve begon zijn carrière bij een onderzoeksbureau, waar hij vijf jaar werkte aan het ontwikkelen van zijn expertise in…
Jamal Khadar Associate Director bij Opinium Amsterdam
Het in Londen gevestigde insightsbureau Opinium heeft voormalig 2CV-onderzoeker Jamal Khadar aangesteld als Associate Director voor het Amsterdamse kantoor van de groep. Opinium, opgericht in 2007, heeft ook kantoren in New York en Kaapstad. ▼ Opinium richt zich op onderzoek in voor verschillende branches, onder andere op het gebied van merk en communicatie, producten, klanten…
Elf nieuwe medewerkers voor Markteffect
Markteffect heeft elf experts toegevoegd aan het team, waaronder drie client consultants en vijf research-experts. Verder zijn er twee data-specialisten en een projectmanager dataverzameling benoemd. ▼ De nieuwe medewerkers versterken, aldus Markteffect, de organisatie met jarenlange onderzoekservaring aan zowel bureau- als klantzijde: ‘Met hun kennis en ervaring kunnen zij kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksopdrachten uitvoeren en…
DVJ Insights breidt consultancyteam uit
DVJ Insights voegt vier nieuwe consultants toe aan het global consultants-team. Zij gaan werken bij de kantoren in Duitsland, Nederland, de Nordics en het Verenigd Koninkrijk. DVJ wil op deze manier nog betere op maat gemaakte onderzoeksoplossingen bieden. ▼ De eerste van de vier is Dr. Kai Geertsema. Hij gaat werken vanuit Hamburg. Met 24…
Human8 benoemt Senior Business Development Director in EMEA
Na de aankondiging van een nieuwe regionale structuur in EMEA vorige maand, heeft Human8 een nieuwe Senior Business Development Director aangesteld om het EMEA-managementteam compleet te maken. Arjan Veninga, die eerder een van de internationale klantenteams leidde, zal deze rol per direct op zich nemen. ▼ Arjan Veninga, die al vier jaar bij Human8 werkt,…
Op zoek naar een specifiek onderwerp?
Gebruik onze slimme zoekfunctionaliteit om snel het artikel te vinden dat je zoekt.
Ipsos I&O versterkt merkexpertise met Marieke de Bruin
Op 1 juli is Marieke de Bruin begonnen als Service Line Lead Brand Health Tracking bij Ipsos I&O. In deze rol gaat zij het team aansturen dat zich bezighoudt met merk- en communicatieonderzoek, nationaal en internationaal. ▼ Marieke de Bruin vervulde eerder functies in consultancy, marketing en management bij Nielsen en L’Oréal, en ze was…
Miles Research benoemt Auke Koreman tot projectmanager
Om de groeistrategie verder te versterken, vooral op het gebied van het toepassen van AI binnen marktonderzoek, heeft Miles Research Auke Koreman aangetrokken als projectmanager. ▼ Auke Koreman voltooide een master in new media design aan de Tilburg University. Hij zal zich vooral richten op de verdere ontwikkeling van de AI-portfolio van Miles Research. Eric…
Human8 stelt nieuwe Europese regioleiders aan
Human8 heeft de strategie voor de EMEA-regio aangescherpt met de benoeming van drie regionale Europese leiders. Timo Vandemaele krijgt de leiding over West-Europa, terwijl Paul Child en Anita Janssen verantwoordelijk worden voor respectievelijk Groot-Brittannië en de DACH-regio. De nieuwe leiders rapporteren aan Magali Geens, Managing Director EMEA, die het groeitraject van Human8 als volgt samenvat:…
Lucy Bristowe benoemd tot CEO UK & West-Europe bij Kantar Media
Kantar Media heeft Lucy Bristowe aangesteld als CEO UK & West-Europa. Ze volgt Louise Ainsworth, die na zes jaar terugtreedt. Bristowe begint op 1 juni a.s. Lucy Bristowe rapporteert aan Global CEO Patrick Béhar. Ze deed ervaring op in onderzoeksteams bij Channel 4 en Sky Media. Ze speelde verder een sleutelrol in de ontwikkeling van…
Diede Vendrig mede-eigenaar Unravel Behavior
Diede Vendrig is mede-eigenaar geworden van Unravel Behavior, de zusteronderneming van Unravel Research. Unravel richt zich op de toepassing van gedrags- en neurowetenschappen om consumentengedrag te begrijpen en te beïnvloeden. Unravel Behavior concentreert zich op ‘nudging’, de meer maatschappelijke kant van gedragsverandering. Diede Vendrig is medewerkster van het eerste uur en tevens genomineerd voor de…
Marijke Wiersma managing director Annalect
Omnicom Media Group heeft per 1 mei jl. Marijke Wiersma aangesteld als managing director van het data-, tech- en analyticslabel Annalect Nederland. Marijke Wiersma maakte in 2023 al promotie tot managing partner binnen Annalect Nederland en maakt nu de stap naar managing director; ze rapporteert daarmee direct aan de directie van OmnicomMediaGroup Nederland. Wiersma was…
Cornélie Klercq-Bakker Marketing & Research Expert bij Screenforce
Cornélie Klercq-Bakker is begin begonnen als Marketing & Research Expert bij Screenforce. Ze heeft jarenlange ervaring in de TV-industrie, onder meer bij The Walt Disney Company en RTL Nederland. De afgelopen twee jaar was ze werkzaam als Head of Data & Marketing bij Banijay Benelux, waar ze in een adviserende rol aan verbonden blijft. Cornélie…