Onderzoek | 06 oktober 2021
06 oktober 2021

10 seconden voor e-mail

De tijd die wordt besteed aan het lezen van een e-mail is dit jaar met 15% gedaald tot slechts 10 seconden, waardoor e-mailmarketingcampagnes nog minder kans om hun doelgroep aan te spreken. Dat blijkt uit gegevens vane-mailmarketingbedrijf Litmus. Het gemiddelde van 10 seconden dit jaar is 15% lager dan het gemiddelde van 2020 en 25%...
Interviews | 20 mei 2021
20 mei 2021

‘Een goede analist weet wanneer hij moet stoppen’

Analist en conversie optimalisatie-specialist Anouk Erens (30) is winnares van de MOAward Digital & Webanalist 2021. Bij Online Dialogue is ze gespecialiseerd in het vertalen van data naar inzichten. Het vertalen van data naar inzichten, daar word je om geroemd door je klanten. ‘Dat blijkt ja. Ik ben eigenlijk psycholoog, dus onderzoek doen naar klantgedrag...
Bureaus | 05 april 2021
05 april 2021

Miles Research investeert in Whatsapp Only-onderzoek

Bij Miles Research zijn de laatste tijd diverse nieuwe datacollectietechnieken in kaart gebracht. Daarachter zit de overtuiging dat technologische ontwikkelingen marktonderzoek beter, sneller en soms leuker maken. Eerder beschreef Eric Landwaart van Miles Research in Daily Data Bytes de mogelijkheden van Voice. Deze keer gaat hij in op onderzoek via Whatsapp. Onderzoek via Whatsapp is...
Actueel | 15 maart 2021
15 maart 2021

Digital Talk: How to set up your conversational analytics

It appears that most organisations employing conversational platforms, like chatbots and voicebots, rarely use analytics. This is a missed opportunity since a well-designed and smart use of analytics can be crucial to improving the customer experience. How then, to set up your conversational analytics? Working with voice or chatbots, how do you make sense of...

Ook de laatste bytes ontvangen?