Human8 organiseert twee brand-events
Op woensdag 20 september organiseert Human8 twee digitale sessies onder de naam Do What Matters. In anderhalf uur komt een mix van merkverhalen voorbij, gepresenteerd door vertegenwoordigers van o.a. Coca-Cola, Philips en Cathay Pacific. Er zijn twee sessies, eentje gericht op APAC/EMEA en eentje op EMEA/AMS. Per sessie zijn er verschillende sprekers, met in ieder…
Strategische samenwerking RetailMedia.One en Motivaction
RetailMedia.One en Motivaction kondigen een strategische samenwerking aan. Motivaction gaat de campagne-effectmetingen verzorgen van campagnes op het RetailMedia.One-platform. Daarnaast gaat RetailMedia.One landelijke winkeltraffic-data gebruiken. Volgens zeggen is er een gevalideerd meetinstrument ontwikkeld waarmee het bereik, de contactintensiteit en de (merk)effecten van verschillende retailmediacampagnes op een transparante en uniforme wijze worden vastgesteld: ‘Bijzonder is dat de…
Sponsoring Grand Prix Zandvoort kan reputatie van Heineken versterken
Mede door de statiegeldaffaire en de aanwezigheid in Rusland hapert de pr-machine van Heineken. Op de lijst van sterkste sponsormerken van Nederland staat Heineken nu op de 16de plaats. Sponsoring van de Grand Prix van Zandvoort kan de reputatie van Heineken versterken, dankzij de topscore van het race-evenement op de imagofactor kwaliteit, nog voor de…
Door Oekraïne-oorlog vergeten donateurs Afrika
Louwman & Parqui kiest voor Validators voor verhogen brand salience
Op zoek naar een specifiek onderwerp?
Gebruik onze slimme zoekfunctionaliteit om snel het artikel te vinden dat je zoekt.