Actueel | 15 juli 2021
15 juli 2021

Best of MIE-programma bekend!

Op 22 en 23 september zie je live in de Jaarbeurs (Supernova) de allerbeste sprekers van Road to MIE met hun 2.0 lezing. Daarnaast kun je deelnemen aan een van de interessante masterclasses. Dit is het basis-programma van 22 en 23 september: ZAAL 1 09.00 uur: 10+1 Data Visual Storytelling Tips om je presentaties onvergetelijk...
Actueel | 30 juni 2021
30 juni 2021

Best of MIE, 22 & 23 september live in de Jaarbeurs

Een kleiner MIE dan voorheen, maar wel met de allerbeste Road to MIE-sessies, een beursvloer en natuurlijk een uitgebreide netwerkborrel. De definitieve programma-indeling volgt binnenkort, maar de line-up zal in ieder geval bestaan uit deze 16 sessies: 10 Data Visual Storytelling Tips om je online presentatie onvergetelijk te maken Michiel Dullaert – DePerfecteGrafiek Qmusic radio:...
Actueel | 17 juni 2021
17 juni 2021

LIVE Best of MIE, 22 & 23 september in de Jaarbeurs

Tijdens Road to MIE, van 10 mei t/m 8 juni hebben we duizenden unieke inschrijvers mogen ontvangen voor de bijna 60 inspirerende sessies. 59% van de lezingen, op het gebied van Insights, Data Analytics en Data Science, scoorde een 7,5 of hoger, een resultaat om trots op te zijn. Al met al een fantastisch event,...
Actueel | 07 juni 2021
07 juni 2021

Discover M(I)E – Een sessie nog eens terugkijken?

Na 8 juni zit Road to MIE’21 er helaas weer op. De afgelopen weken hebben duizenden mensen kunnen genieten van bijna 60 inspirerende sessies op het gebied van Insights, Data Analytics en Data Science. Heb je de afgelopen week onverhoopt een van je favoriete sessies gemist? Geen nood! Alle Road to MIE-sessies zijn na afloop...
Actueel | 02 juni 2021
02 juni 2021

Discover M(I)E – Road to MIE duurt nog tot dinsdag

Road to MIE duurt nog tot en met dinsdag 8 juni. Heb jij behoefte aan een inspirerende en leerzame dosis Insights? Schrijf je dan nog snel in voor een van deze sessies! [INSIGHTS] 04 juni 09.00 uur: Smaak bepaalt de herhaalaankoop van je product Je marketingmix kun je perfect voor elkaar hebben; packaging, promotie, pricing,...
Actueel | 01 juni 2021
01 juni 2021

Discover M(I)E – How insights boost the creative process

Even the most creative brands and agencies are in need of reality checks and insights throughout their innovation process to be able to launch successful products, services and campaigns. Cambri is a digital testing and insights tool that enables all innovators to combine advanced market research with agile experimentation. Together with the award-winning creative agency...
Actueel | 31 mei 2021
31 mei 2021

Discover M(I)E – De laatste week Road to MIE

De laatste week Road to MIE is ingegaan. Gelukkig staan er ook de komende dagen nog een hoop interessante en inspirerende sessies op de agenda. Schrijf je snel gratis in voor een flinke dosis Insights, Data Analytics en Data Science. Mis het niet! Deze sessies staan nog voor je op het programma tot en met...
Actueel | 31 mei 2021
31 mei 2021

Discover M(I)E – Smaak bepaalt de herhaalaankoop van je product

Je marketingmix kun je perfect voor elkaar hebben; packaging, promotie, pricing, beschikbaarheid, maar als de smaak van je product niet op orde is… Die smaak blijkt namelijk voor de consument keer op keer doorslaggevend om je product opnieuw te kopen. Hoe stel je vast wat de consument eigenlijk écht lekker vindt? Ontdek het tijdens de...
Actueel | 26 mei 2021
26 mei 2021

Discover M(I)E – Is AI het nieuwe instrument om creatief topwerk te beoordelen?

Stichting Adverteerders Nederland (SAN) en MetrixLab hebben een meta-studie uitgevoerd waarin een selectie ingezonden SAN campagnes werden onderworpen aan een innovatieve, AI-gedreven creatieve evaluatie. De centrale vraag was: in hoeverre kan AI de effectiviteit van reclame-uitingen voorspellen en daarmee winnende SAN-accenten onderscheiden? Heeft de merkenbouwer met artifical intelligence een nieuw instrument in handen om creatief...
Actueel | 26 mei 2021
26 mei 2021

Discover M(I)E – Nog 1,5 week Road to MIE

Road to MIE duurt nog slechts 1,5 week. Maar niet getreurd, geniet nog tot en met dinsdag 8 juni van een hoop mooie sessies op het gebied van Insights, Data Analytics en Data Science. Bekijk het programma op mie.nl en schrijf je snel in voor je favoriete lezingen. Deze sessies staan nog voor je op...
Actueel | 26 mei 2021
26 mei 2021

NRC Media & DVJ Insights presenteren ‘Feitelijk betrouwbaar’

De coronapandemie zorgde voor een sterke behoefte aan betrouwbare informatie en kwaliteitsjournalistiek. Maar wat zorgt ervoor dat de mediaconsument een nieuwsmerk vertrouwt? En wat is de relatie tot advertising? Die vragen pakte NRC Media samen met DVJ Insights op. Het resultaat is het onderzoek ‘Feitelijk betrouwbaar’ dat wordt gepresenteerd op Road to MIE. Het onderzoek...
Actueel | 25 mei 2021
25 mei 2021

Discover M(I)E – Culture + Trends NL anno 2021. Welke zijn er wat kun je ermee?

2020 was het jaar van de veranderingen! Maar welke veranderingen in consumentengedrag zijn blijvend? En hoe kun je hier als merk snel en krachtig op inspelen? Tijdens deze roadtrip ontdek je de belangrijkste trends in Nederland. Van heel persoonlijk en dichtbij zoals ‘at home pleasure’ tot groot en disruptief zoals ‘disentangling taboos’. Hoe kun je...

Ook de laatste bytes ontvangen?