Actueel | 27 september 2021
27 september 2021

Twee inspirerende dagen bij Best of MIE

Afgelopen week opende de Jaarbeurs haar deuren voor Best of MIE, twee inspirerende dagen met de best beoordeelde lezingen van Road to MIE van het voorjaar, en uitgebreid met een magische masterclass en een workshop internationale marketing. De binnenkomst was enigszins onwennig, maar na de corona- en registratie-check kwam het goed op gang in de...
Actueel | 23 september 2021
23 september 2021

MIE’21 van start

Na anderhalf jaar thuis zitten kon de Jaarbeurs gisteren eindelijk haar deuren openen voor MIE’21! Gisteren en vandaag zie je in de Jaarbeurs de best beoordeelde lezingen van Road to MIE en kun je deelnemen aan 3 inspirerende masterclasses. De binnenkomst was enigszins onwennig, maar na de corona- & registratie-check kwam het goed op gang...
Actueel | 20 september 2021
20 september 2021

Neuromarketing ‘Ask Me Anything’ | Live webinar tijdens Best of MIE

Tijdens Best of MIE 2021 organiseren Tim Zuidgeest en Tom van Bommel van Unravel Research een live lunchwebinar vanuit de Jaarbeurs. Ze beantwoorden dan al je vragen over neuromarketing, consumentenpsychologie en gedragsbeïnvloeding. Stuur nu alvast je vragen in en Tim en Tom zullen ze live bespreken tijdens het lunchwebinar van 12.00 tot 12.40 uur op...
Best practices | 15 september 2021
15 september 2021

Waarom beleggen mensen (niet)?

In de inspiratiepodcast 'Waarom beleggen mensen (niet)?' bespreekt journalist en auteur Sander Heijne de drempels die Nederlanders ervaren om te gaan beleggen, en wat er moet gebeuren om die weg te nemen. Hij behandelt de resultaten uit het gedragsonderzoek dat Beautiful Lives hiernaar deed voor DUFAS (branchevereniging vermogensbeheerders). De onderzoeksresultaten presenteerden zij tijdens Road to...
Actueel | 15 september 2021
15 september 2021

Customer én employee experience integraal verbeteren? Dit kun je van NS leren!

Welke aanpak heeft NS gevolgd om in één beweging zowel de customer experience (CX) als de employee experience (EX) te verbeteren? En hoe hebben Gidsende Principes bijgedragen aan gedragsverandering bij medewerkers, zoals treinconducteurs? Op 22 en 23 september vertellen Pauline Bron van NS en Stephan van Slooten van Altuition het eerlijke verhaal. Iedereen met praktijkervaring...
Actueel | 13 september 2021
13 september 2021

Wie heeft er nog zin en tijd in een survey van 20 minuten?

Op Best of MIE (22 en 23 september) spreken Jan Kienhuis (Epiphany RBC) en Annemieke Onderdelinden (FrieslandCampina) over Conversation Design, dat zij zien als oplossing om consumenten met plezier en grote betrokkenheid deel te laten nemen aan onderzoek. Geen kruisverhoor meer, maar een gesprek. Want de digitalisering van marktonderzoek maakt het mogelijk om op schaalbare...
Actueel | 08 september 2021
08 september 2021

FrieslandCampina en NS afsluiters Best of MIE-programma

Ook de laatste twee sessies van Best of MIE’21 zijn Simply the Best! Jan Kienhuis en Annemieke Onderdelinden laten je in deze ronde zien hoe je de weg vrijmaakt naar betere en relevante consumenteninzichten. Pauline Bron en Stephan van Slooten vertellen je heel graag hoe het NS gelukt is om één beweging zowel de customer...
Actueel | 06 september 2021
06 september 2021

Ga mee op onbewuste winkelsafari tijdens Best of MIE

Best of MIE op 22 en 23 september is het live-vervolg op de Road to MIE van mei en juni. Een kleiner MIE dan voorheen, maar wel met de allerbeste Road to MIE-sessies, zoals die van Tom van Bommel van Unravel Research, die je leert hoe je onbewuste hobbels in de customer journey wegneemt. Hij...
Actueel | 06 september 2021
06 september 2021

Markteffect en Phebi zie je in de speciale Best of MIE Platinum Ronde

Ontdek alles over de kracht van bitcoin als merk en kom alles te weten over de impact van voice op research in de speciale Best of MIE Platinum Ronde Bas de Vries (Markteffect): Markteffect & Bitcoin Meester: Hoe verbind je je merk aan bitcoin? In vervolg op het succes van de Markteffect Bitcoin Monitor, die...
Actueel | 06 september 2021
06 september 2021

Geef je merk regie over je CX strategie

Op Best of MIE vertellen Hubert van Wensen en Hans Middelhoek van The USP Company alles over CX, UX en journeys. Hoe geef je het merk regie over je CX? Voor Daily Data Bytes schreven ze er alvast een artikel over. Door in te zetten op CX, UX en journeys kon je je concurrent lang...
Actueel | 06 september 2021
06 september 2021

Hoe verbind je jouw merk aan bitcoin?

In navolging van het succes van de Markteffect Bitcoin Monitor, die periodiek het consumentenvertrouwen in kaart brengt, neemt Bas de Vries van Markteffect je tijdens Best of MIE graag mee in de kracht van bitcoin als merk. Welke kansen en bedreigingen brengt dit met zich mee? Hoe kun je hier, los van een investering of...
Actueel | 02 september 2021
02 september 2021

De trend vooruit

Op Best of MIE spreken Jeannette van der Rhee en Arjan Veninga van InSites Consulting over Culture + Trends in Nederland anno 2021. Welke trends zijn er en wat kun je ermee? Arjan Veninga schreef er alvast een bijdrage over. De afgelopen anderhalf jaar was op zijn minst gezegd anders. Maar als je het aan...

Ook de laatste bytes ontvangen?