Martin Leeflang en Erik Prins

‘Validators herdefinieert spelregels marketing’

Door Jan Roekens | 07-03-2024

Op MIE’24 maak je alles live mee. Ook de presentatie van Validators dat op woensdag 13 maart, om 11.15 uur, in de Ipsos I&O- zaal, een revolutionair product wil onthullen dat ‘de spelregels van marketing herdefinieert’.

Validators verklapt nog weinig over de onthulling. ‘Stel je voor dat je real time inzicht hebt in de strategieën van concurrenten’, zeggen Erik Prins en Martin Leeflang van Validators. ‘Het kan met onze nieuwste multi-layer AI-toepassing. Ontdek de kracht van kennis waarmee transparant wordt hoe concurrenten marktaandeel willen winnen.’

Beiden zeggen dat het nieuwe product een tijdperk inluidt van competitieve intelligentie met data en dat het je marktaandeel laat groeien. ‘De Art of Marketing zal nooit meer hetzelfde zijn’, beloven ze. Om dat alles kracht bij te zetten maakten ze speciaal voor het MIE een alles verhullende promo, die nieuwsgierig maakt naar hun verhaal:

 

Alle informatie over het MIE en reserveren van kaarten: www.mie.nl

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?