Actueel | 01 september 2021
01 september 2021

Slim innoveren binnen het publieke domein

Tijdens een interactieve sessie op Best of MIE laten Sabine Croes van Perspective en Marit Groeneveld van het ministerie van Algemene Zaken zien hoe je met het Public design wiel samen met burgers en stakeholders kunt werken aan innovaties binnen de (Rijks)overheid. Renske Verweijen van Perspective schreef er een artikel over. Wat heeft informatie rondom...
Actueel | 01 september 2021
01 september 2021

Boost je insights en optimaliseer je online CX tijdens Best of MIE

Quantilope en WUA vertellen je in hun sessies op Best of MIE hoe je actuele insights implementeert in je innovatieprocessen en hoe ABN AMRO online CX structureel optimaliseert in meerdere online finance klantreizen. Peter van Keulen (quantilope): The success of brands is insights-driven. In today’s competitive market, leading brands will be those who truly understand...
Actueel | 01 september 2021
01 september 2021

Quantilope’s Insights Automation platform at Best of MIE

New study finds the Total Economic Impact™ of quantilope’s Insights Automation platform can provide researchers a 319% ROI over a three year period. You can experience quantilope’s Insights Automation platform at Best of MIE. A commissioned study conducted by Forrester Consulting on behalf of quantilope in June 2021 found that brands can receive net benefits...
Actueel | 30 augustus 2021
30 augustus 2021

Humanizing data in een data-gedreven wereld

Hoe combineren Ipsos en VodafoneZiggo behavioural science en data-science om krachtige marketinginterventies op maat te ontwikkelen. Je hoort er alles over in de Best of MIE-presentatie van Patricia Verhoelst van Ipsos en Jan Zwang van Vodafone Ziggo op 22 en 23 september a.s. En Paulien Schieven van Ipsos schreef er het volgende verhaal over. Sneller,...
Actueel | 30 augustus 2021
30 augustus 2021

De succesverhalen van Qmusic en Stichting Kinderpostzegels

Ontdek alles over de Qmusic engagement success story naar betekenisvolle radio en hoe je in coronatijd toch een zeer succesvolle Kinderpostzegels-actie kunt neerzetten. Fleur Prooij (MARE) - Jorn Agterberg (Qmusic) Betekenisvolle radio door diepgaande verbinding met luisteraars. Hoe doe je dat op een succesvolle manier? Het geheim van Qmusic zit in het centraal stellen van...
Actueel | 25 augustus 2021
25 augustus 2021

Michiel Dullaert en Tim Zuidgeest bijten spits Best of MIE af

Met hun inspirerende en bestbeoordeelde sessies over datavisualisatie en neuromarketing openen zij Best of MIE ’21 op 22 en 23 september Live in de Jaarbeurs. Ontdek alles over de manier om impact te maken in presentaties, of kruip in het brein van je (website) bezoeker en neem de onbewuste hobbels in je customer journey weg....
Best practices | 25 augustus 2021
25 augustus 2021

Waarom alle pop-ups uiteindelijk falen

Waarom bestaat bannerblindheid eigenlijk? Hoe werkt dit in het brein? En wat kun je doen om die blindheid te voorkomen? Tim Zuidgeest van Unravel Research schreef er een blog over én hij opent Best of MIE op 22 en 23 september a.s. in de Jaarbeurs in Utrecht. In een recent neuro usability-onderzoek kwam iets vreemds...
Actueel | 01 juni 2021
01 juni 2021

Discover M(I)E – How insights boost the creative process

Even the most creative brands and agencies are in need of reality checks and insights throughout their innovation process to be able to launch successful products, services and campaigns. Cambri is a digital testing and insights tool that enables all innovators to combine advanced market research with agile experimentation. Together with the award-winning creative agency...
Actueel | 31 mei 2021
31 mei 2021

Discover M(I)E – Smaak bepaalt de herhaalaankoop van je product

Je marketingmix kun je perfect voor elkaar hebben; packaging, promotie, pricing, beschikbaarheid, maar als de smaak van je product niet op orde is… Die smaak blijkt namelijk voor de consument keer op keer doorslaggevend om je product opnieuw te kopen. Hoe stel je vast wat de consument eigenlijk écht lekker vindt? Ontdek het tijdens de...
Actueel | 26 mei 2021
26 mei 2021

Discover M(I)E – Is AI het nieuwe instrument om creatief topwerk te beoordelen?

Stichting Adverteerders Nederland (SAN) en MetrixLab hebben een meta-studie uitgevoerd waarin een selectie ingezonden SAN campagnes werden onderworpen aan een innovatieve, AI-gedreven creatieve evaluatie. De centrale vraag was: in hoeverre kan AI de effectiviteit van reclame-uitingen voorspellen en daarmee winnende SAN-accenten onderscheiden? Heeft de merkenbouwer met artifical intelligence een nieuw instrument in handen om creatief...
Actueel | 26 mei 2021
26 mei 2021

NRC Media & DVJ Insights presenteren ‘Feitelijk betrouwbaar’

De coronapandemie zorgde voor een sterke behoefte aan betrouwbare informatie en kwaliteitsjournalistiek. Maar wat zorgt ervoor dat de mediaconsument een nieuwsmerk vertrouwt? En wat is de relatie tot advertising? Die vragen pakte NRC Media samen met DVJ Insights op. Het resultaat is het onderzoek ‘Feitelijk betrouwbaar’ dat wordt gepresenteerd op Road to MIE. Het onderzoek...
Actueel | 25 mei 2021
25 mei 2021

Discover M(I)E – Culture + Trends NL anno 2021. Welke zijn er wat kun je ermee?

2020 was het jaar van de veranderingen! Maar welke veranderingen in consumentengedrag zijn blijvend? En hoe kun je hier als merk snel en krachtig op inspelen? Tijdens deze roadtrip ontdek je de belangrijkste trends in Nederland. Van heel persoonlijk en dichtbij zoals ‘at home pleasure’ tot groot en disruptief zoals ‘disentangling taboos’. Hoe kun je...

Ook de laatste bytes ontvangen?