De inspirerende verhalen van Trendsactive
Waar creativiteit en data elkaar ontmoeten
Data en menselijke inzichten leven nog te vaak langs elkaar heen. TrendsActive koppelt ze aan elkaar en komt zo tot nieuwe inzichten. Het bureau brengt een genuanceerde boodschap in een wereld van buzzwoorden.
Het innerlijk kompas van Elske Doets: Lever altijd meer dan je klant verwacht
Elske Doets, CEO van Jan Doets America Tours en Zakenvrouw van het jaar 2017, houdt er niet van om dingen rationeel te benaderen. Ze sprak erover op MIE 2018 waar ze pleitte voor speelsheid in marketing. ‘Kijk om je heen. Observeer en probeer iets uit.’
GoSpooky, gids voor sociale platforms
GoSpooky is een piepjong bureau dat grotemensenbedrijven helpt met het invullen en optimaliseren van campagnes in hippe jongerenkanalen als Snapchat en Instagram. Medeoprichter Tim van der Wiel (21) vertelt hoe GoSpooky met behulp van slimme analytics en dashboards klanten door die wirwar van social platforms gidst.
Margriet de Kroon, Young Capital: Ik houd van echte data
Welkom in de wereld van de millennial. De YoungCapital medewerker is gemiddeld 27 jaar, alleen in stafafdelingen zitten wat meer ‘senioren’. Clou sprak met Margriet de Kroon (29), manager online marketing.