Interviews | 09 april 2018
09 april 2018

Het innerlijk kompas van Elske Doets: Lever altijd meer dan je klant verwacht

Elske Doets, CEO van Jan Doets America Tours en Zakenvrouw van het jaar 2017, houdt er niet van om dingen rationeel te benaderen. Ze sprak erover op MIE 2018 waar ze pleitte voor speelsheid in marketing. ‘Kijk om je heen. Observeer en probeer iets uit.’

Interviews | 19 januari 2018
19 januari 2018

GoSpooky, gids voor sociale platforms

GoSpooky is een piepjong bureau dat grotemensenbedrijven helpt met het invullen en optimaliseren van campagnes in hippe jongerenkanalen als Snapchat en Instagram. Medeoprichter Tim van der Wiel (21) vertelt hoe GoSpooky met behulp van slimme analytics en dashboards klanten door die wirwar van social platforms gidst. 

Interviews | 19 januari 2018
19 januari 2018

Margriet de Kroon, Young Capital: Ik houd van echte data

Welkom in de wereld van de millennial. De YoungCapital medewerker is gemiddeld 27 jaar, alleen in stafafdelingen zitten wat meer ‘senioren’.  Clou sprak met Margriet de Kroon (29), manager online marketing.

Ook de laatste bytes ontvangen?