Actueel | 06 september 2021
Geef je merk regie over je CX strategie
Op Best of MIE vertellen Hubert van Wensen en Hans Middelhoek van The USP Company alles over CX, UX en journeys. Hoe geef je het merk regie over je CX? Voor Daily Data Bytes schreven ze er alvast een artikel over. Door in te zetten op CX, UX en journeys kon je je concurrent lang...
Actueel | 06 september 2021
Hoe verbind je jouw merk aan bitcoin?
In navolging van het succes van de Markteffect Bitcoin Monitor, die periodiek het consumentenvertrouwen in kaart brengt, neemt Bas de Vries van Markteffect je tijdens Best of MIE graag mee in de kracht van bitcoin als merk. Welke kansen en bedreigingen brengt dit met zich mee? Hoe kun je hier, los van een investering of...
Actueel | 02 september 2021
De trend vooruit
Op Best of MIE spreken Jeannette van der Rhee en Arjan Veninga van InSites Consulting over Culture + Trends in Nederland anno 2021. Welke trends zijn er en wat kun je ermee? Arjan Veninga schreef er alvast een bijdrage over. De afgelopen anderhalf jaar was op zijn minst gezegd anders. Maar als je het aan...
Actueel | 01 september 2021
Slim innoveren binnen het publieke domein
Tijdens een interactieve sessie op Best of MIE laten Sabine Croes van Perspective en Marit Groeneveld van het ministerie van Algemene Zaken zien hoe je met het Public design wiel samen met burgers en stakeholders kunt werken aan innovaties binnen de (Rijks)overheid. Renske Verweijen van Perspective schreef er een artikel over. Wat heeft informatie rondom...
Actueel | 01 september 2021
Boost je insights en optimaliseer je online CX
Quantilope en WUA vertellen je in hun sessies op Best of MIE hoe je actuele insights implementeert in je innovatieprocessen en hoe ABN AMRO online CX structureel optimaliseert in meerdere online finance klantreizen. Peter van Keulen (quantilope): The success of brands is insights-driven. In today’s competitive market, leading brands will be those who truly understand...
Op zoek naar een specifiek onderwerp?
Gebruik onze slimme zoekfunctionaliteit om snel het artikel te vinden dat je zoekt.
Actueel | 01 september 2021
Quantilope’s Insights Automation platform
New study finds the Total Economic Impact™ of quantilope’s Insights Automation platform can provide researchers a 319% ROI over a three year period. You can experience quantilope’s Insights Automation platform at Best of MIE. A commissioned study conducted by Forrester Consulting on behalf of quantilope in June 2021 found that brands can receive net benefits...
Actueel | 30 augustus 2021
Humanizing data in een data-gedreven wereld
Hoe combineren Ipsos en VodafoneZiggo behavioural science en data-science om krachtige marketinginterventies op maat te ontwikkelen. Je hoort er alles over in de Best of MIE-presentatie van Patricia Verhoelst van Ipsos en Jan Zwang van Vodafone Ziggo op 22 en 23 september a.s. En Paulien Schieven van Ipsos schreef er het volgende verhaal over. Sneller,...
Actueel | 30 augustus 2021
De succesverhalen van Qmusic en Stichting Kinderpostzegels
Ontdek alles over de Qmusic engagement success story naar betekenisvolle radio en hoe je in coronatijd toch een zeer succesvolle Kinderpostzegels-actie kunt neerzetten. Fleur Prooij (MARE) - Jorn Agterberg (Qmusic) Betekenisvolle radio door diepgaande verbinding met luisteraars. Hoe doe je dat op een succesvolle manier? Het geheim van Qmusic zit in het centraal stellen van...
Actueel | 25 augustus 2021
Michiel Dullaert en Tim Zuidgeest bijten spits Best of MIE af
Met hun inspirerende en bestbeoordeelde sessies over datavisualisatie en neuromarketing openen zij Best of MIE ’21 op 22 en 23 september Live in de Jaarbeurs. Ontdek alles over de manier om impact te maken in presentaties, of kruip in het brein van je (website) bezoeker en neem de onbewuste hobbels in je customer journey weg....
Best practices | 25 augustus 2021
Waarom alle pop-ups uiteindelijk falen
Waarom bestaat bannerblindheid eigenlijk? Hoe werkt dit in het brein? En wat kun je doen om die blindheid te voorkomen? Tim Zuidgeest van Unravel Research schreef er een blog over. In een recent neuro usability-onderzoek kwam iets vreemds naar voren. Zagen we nu bannerblindheid ontstaan in een e-mailnieuwsbrief? Het fenomeen trok voorbij in een oogwenk,...
Actueel | 01 juni 2021
Discover M(I)E – How insights boost the creative process
Even the most creative brands and agencies are in need of reality checks and insights throughout their innovation process to be able to launch successful products, services and campaigns. Cambri is a digital testing and insights tool that enables all innovators to combine advanced market research with agile experimentation. Together with the award-winning creative agency...
Actueel | 31 mei 2021
Discover M(I)E – Smaak bepaalt de herhaalaankoop van je product
Je marketingmix kun je perfect voor elkaar hebben; packaging, promotie, pricing, beschikbaarheid, maar als de smaak van je product niet op orde is… Die smaak blijkt namelijk voor de consument keer op keer doorslaggevend om je product opnieuw te kopen. Hoe stel je vast wat de consument eigenlijk écht lekker vindt? Ontdek het tijdens de...