Boost je insights en optimaliseer je online CX

Door Jan Roekens | 01-09-2021

Quantilope en WUA vertellen je in hun sessies op Best of MIE hoe je actuele insights implementeert in je innovatieprocessen en hoe ABN AMRO online CX structureel optimaliseert in meerdere online finance klantreizen.

Peter van Keulen (quantilope):

The success of brands is insights-driven. In today’s competitive market, leading brands will be those who truly understand the evolving minds of their consumers at any time – what do they like, dislike, care about, and prefer when it comes to their choices? You will leave with an understanding on how brands leverage state-of-the-art research technology to quickly run their own consumer research projects using AI and automated advanced methods. Thus, research teams are creating high impact in their organization keeping a constant pulse on the consumers with real-time, high-quality insights, influencing marketing decisions, taking actions and developing competitive advantages. Technology is moving researchers from the passenger’s seat (buying and handing over insights) to the driver’s seat (generating and interpreting insights on their own, faster than ever before). As a result, insights managers are redefining their role within organizations focussing on the creative, not the repetitive side of research.
Deze sessie zal in het Nederlands worden gegeven.

Lees ook wat quantilope gaat doen in hun stand op Best of MIE.

Klaas Kroezen en Koen van Lunteren (WUA) – Nieske van Woerden en Herbert Woerde (ABN AMRO):

Wil jij de concurrentie in online finance verslaan en je sales performance verbeteren met behulp van klantfeedback?

Ontdek hoe ABN AMRO online CX structureel optimaliseert in meerdere online finance klantreizen zoals Persoonlijke Lening en Beleggen. Ook laten we zien hoe ABN met behulp van het WUA Digital Experience Dashboard een winnende teammentaliteit creëert.

Maak je keuze en bestel je ticket voor slecht €129,50.
Kun je niet kiezen? Profiteer dan van een zeer voordelig passe-partout en kom beide dagen.

Naast deelname aan de lezingen heb je ook de mogelijkheid om deel te nemen aan een van de interessante masterclasses of expertsessies. Bekijk het volledige programma op mie.nl

 


It’s all about insights.
Volg M(I)E! op LinkedInTwitterInstagram

 

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?