Econometrist van origine met een passie voor het begrijpen van mensen en de rol die merken in hun leven spelen. Zit altijd dynamisch en vol overgave ‘in de wedstrijd’, met een creatief analytische inslag. Maakt moeilijke dingen simpel en is altijd op zoek naar verbinding tussen theorie en praktijk. Brengt veel inspiratie om in co-creatie op zoek te gaan naar de kern en kracht van organisatie’s, afdelingen, merken of een persoon zelf. Heeft ervaring opgedaan aan bureau en opdrachtgeverszijde, bij onder andere Nielsen, Douwe Egberts, Grolsch en EffectiveBrands op het gebied van consultancy, strategie en marketing in al haar facetten. Is momenteel partner bij Villa, een bureau dat strategie en onderzoek bundelt om gefundeerd richting te geven aan commerciële uitdagingen. Is mid 50, getrouwd met Simone en sportfanaat (wielrennen). Veelvuldig op het voetbal- of hockeyveld te zien, soms als bestuurder soms als teamleider, maar altijd als toeschouwer bij een van zijn 3 kinderen. Heeft het boek Winnaars van Vandaag geschreven waar leiderschap, teamdynamiek, talentontwikkeling en presteren bij elkaar komen in een sportomgeving die voetbal heet.

 

Ook de laatste bytes ontvangen?