Nog een week om je in te schrijven voor het Data & Analytics Congres van 2 november!

Door Jan Roekens | 24-10-2023

Er is nog ruim een week te gaan, en dan wordt in Amstelveen het zesde Data & Analytics Congres gehouden – op 2 november. Verrassende (inter)nationale topsprekers presenteren hun visie en tips uit de praktijk. Leden van het Data & Insights Network hebben korting op de toegangsprijs! Inschrijven kan nog, maar doe het snel!

Topics die tijdens het event aan bod komen zijn onder andere advanced analytics, algoritmen, AI, dashboarding, marketing mix modelling en social media analytics

Programma

9.30 – 10.10 Keynote

Mainstage [UK] – Frank Buckler: CAUSAL AI: a new philosophy & technology to create better ROI from data

10.20 – 10.55 Round 1

Mainstage [NL] – Centraal Beheer: Data & Insights als cruciaal onderdeel van de strategie van Centraal Beheer

Stage 1 [UK] – FrieslandCampina: Marketing Mix Modelling as part of a new data-driven business model

Stage 2 [UK] – Syntho: The Power of AI-Generated Synthetic Data to unlock privacy-sensitive data

11.30 – 12.05 Round 2

Mainstage [UK] – ANWB: Experimentation in the universe beyond the world of conversion rate optimization

Stage 2 [UK] – Databricks: Large Language Models in the Enterprise Market

Stage 3 [UK] – Bilendi: The Art of Engaging with Your Respondents

12.15 – 12.50 Round 3

Mainstage [UK] – Annalect: Mastering Marketing Mix Modelling: Incorporating brand KPI’s and longterm effectiveness

Stage 1 [UK] – Survalyzer: AI powered key driver analysis

Stage 2 [UK] – Colourtext Ltd: Using Quant Semiotics to predict future innovation trends

13.50 – 14.30 Round 4

Mainstage [UK] – bol.com: How to build bulletproof data teams

Stage 1 [UK] – Philips: State of Art Marketing Mix Modelling to drive Sell-out

14.40 – 15.15 Round 5

Mainstage [UK] – Meta: The short and long-term impact of advertising

Stage 1 [UK] – Junbi.ai: Google x Junbi.ai. A New opportunity in Advertising Analytics: Predicting Attention in the Digital Age

Stage 2 [NL] – VKA: Data, Privacy & Ethiek: hoe neem je (fundamentele) waarden mee in data analytics?

15.45 – 16.20 Round 6

Mainstage [NL] – Get Responsive: De Toekomst van Self-Service BI: Advanced Data Analysis van OpenAI

Stage 1 [UK] – ESOMAR: Who benefits from disruption? A look at global positioning of data analytics in the insights landscape

Stage 2 [NL] – Big Data Company: AI-Gedreven Locatiestrategie: de synergie tussen online en offline

16.30 – 17.05 Keynote

Mainstage [UK] – Google Cloud: GenAI & The Data Foundation Needed to Maximise its value

Bestel nu je ticket en sluit je aan bij 250 enthousiaste, data-specialisten, online marketeers, e-commerce-specialisten en -managers, business translators en -managers, digital data-managers, managers van data- en optimalisatie-teams en Product owners. Het event is tevens geschikt voor Engelstaligen!

Tickets reserveren kan hier.

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?