From AI to analytics
It’s not just your data, but what you do with it that counts. Savvy brands use data-driven insights to deliver personalised customer experiences that stand out from the competition. And, according to our latest research, most organisations consider data-centricity a top priority for 2020.
Adobe introduces the Data Trends Redefine Leading Brands report to learn how AI, integrated data, and customer journey analytics are global game changers.
Download the report via Adobe.
Source: Press release Adobe, October 15, 2019
Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur
Deze artikelen vind je vast ook interessant
Leer alles over CRISP-DM tijdens deze trainingen!
In oktober, november en december kun je meedoen met twee trainingen over CRISP-DM, dé internationale standaard voor data science projecten, georganiseerd door Annemijn de Vries. Schrijf je snel in! ▼ Grip op Data Science Projecten met CRISP-DM Op 2 oktober leer je in één dag de internationale standaard voor data science projecten: CRISP-DM. Consultant Data Scientist Annemijn…
Online vrijheid steeds meer onder druk
Wereldwijd worden online platforms steeds vaker beperkt of geblokkeerd, een ontwikkeling met verstrekkende consequenties voor data, bereik en innovatie in marketing. ▼ In Nepal werden onlangs Facebook, Instagram, YouTube en X geblokkeerd omdat ze zich niet registreerden bij de overheid. In Rusland moet inmiddels de staatsapp Max verplicht gebruikt worden, terwijl WhatsApp en Telegram deels…
Nieuwe Global Director Research & Excellence bij DVJ Insights: Stefan Bliekendaal
DVJ Insights heeft Stefan Bliekendaal aangesteld als Global Director Research & Excellence. Met ruim vijftien jaar ervaring in onderzoek, data en insights-leiderschap brengt hij een sterk trackrecord mee op het gebied van marketingeffectiviteit, innovatie en teamontwikkeling. ▼ Bliekendaal startte zijn carrière bij GfK en werkte daarna bijna tien jaar bij Epiphany RBC, waar hij verantwoordelijk…