Nieuwe voorzitter en directeur voor VINEX
Wisselingen bij VINEX, de opdrachtgever voor het online bereiksonderzoek. Carla der Kinderen (RTL / Ad Alliance) neemt de voorzittersrol over van Rien van Beemen (Mediahuis). Joris van Lierop wordt de nieuwe directeur van VINEX. Hij neemt deze positie over van Karin Schut, een van de grondleggers van het nieuwe bereiksonderzoek. Nu de nieuwe NMO-organisatie in…
Judith Kramer treedt toe tot managementteam MWM2
MWM2 heeft onlangs Judith Kramer benoemd tot lid van het managementteam. Zij zal de leiding nemen over de afdelingen Panel & Community, het Datalab en Innovatie. Judith Kramer studeerde Communicatiewetenschappen en heeft veel ervaring opgedaan als marktonderzoekster. Sinds 1 januari 2018 is ze werkzaam bij MWM2 als Teammanager Research Panels. Onder haar leiding heeft het…
Human8 benoemt Amy Perifanos tot global CPO
Human8 heeft de benoeming aangekondigd van Amy Perifanos tot global Chief Portfolio Officer (CPO). Tot voor kort was zij VP of Commercial Solutions voor Noord-Amerika bij Human8. De nieuw aangestelde CPO zal een cruciale rol spelen bij het vormgeven van Human8’s strategie en portfolio. Camille Nicita, CEO van Human8, zegt over de benoeming: ‘Als VP…
Ingrid Klaassens Chief Financial Officer bij Validators
Validators kondigt de benoeming aan van Ingrid Klaassens als Chief Financial Officer (CFO). Vanwege snelle groei van Validators en de internationale expansie van research software-technologie kwam er steeds meer behoefte een CFO. Ingrid Klaassens treedt toe tot het leiderschapsteam van het bureau waarin ze verantwoordelijk wordt voor de connectie tussen de groeiambities, finance en waardecreatie…
DVJ Insights breidt team uit
DVJ Insights heeft Dijana Justic benoemd tot Global Director Marketing Communications. Eline Witteveen, Peter van Drunen en Romeo Ramaekers gaan DVJ versterken als research experts. Dijana Justic heeft vijf jaar lang een eigen bureau gehad onder de naam DJ Interim Marketing. Meest recent werkte ze als brand manager voor Westland Kaas. Daarvoor was ze belast…
Op zoek naar een specifiek onderwerp?
Gebruik onze slimme zoekfunctionaliteit om snel het artikel te vinden dat je zoekt.
Koen van Nijnatten partner en directielid Miles Research
Koen van Nijnatten is benoemd tot partner en directielid van Miles Research. Hij gaat zich binnen de organisatie onder andere richten op de uitbreiding van het klantportfolio. Koen van Nijnatten heeft ruim 20 jaar ervaring in strategie, marketing en marktonderzoek bij onder meer ABN AMRO, GfK en Ipsos. Eric Landwaart, directeur Miles Research, zegt blij…
Sal Menkveld nieuwe Insights & Innovation-expert Beautiful Lives
Sal Menkveld versterkt sinds deze maand het team van Beautiful Lives als Insights & Innovation-expert. Hij gaat zich bezighouden met het ontwerpen, faciliteren en uitwerken van human based-designprojecten. Menkveld studeerde Innovatie Management aan de TU Eindhoven, waar hij zich specialiseerde in bedrijfs- en productontwikkeling. Tijdens zijn stages bij KPN en PA Consulting deed hij veel…
Ipsos benoemt Ponsi Khider en Bonnie Bain op topfuncties
Ipsos heeft Caroline Ponsi Khider benoemd tot Chief Communications en Brand Officer, en Dr. Bonnie Bain tot Global Head of Healthcare. Bain vervangt Michael Spedding, die aan het einde van het jaar met pensioen gaat. Ponsi Khider gaat deel uitmaken van het Global Management Committee en ze rapporteert aan CEO Ben Page. Ze werkt sinds…
Drie nieuwe consultants bij DVJ Insights
DVJ Insights heeft drie nieuwe consultants voor het Global Consultants-team aangetrokken. Met de toevoeging van drie nieuwe medewerkers aan het internationale consultantsteam wil DVJ inspelen op de groeiende en veranderende behoeften van zowel lokale als internationale klanten op het gebied van merkgroei en gebruik van wetenschappelijk onderbouwde en innovatieve onderzoeksmethoden. Pavi Chandrasekaran, die zich bij…