Nog één keer geeft het Data & Insights Network het podium aan de winnaars van de Data & Insights Awards. Op 17 oktober staan ze op het podium van The Social Hub in Amsterdam voor ‘Winnaars aan het Woord’. En je kunt erbij zijn!
▼
Het programma begint om 14.30 en duurt tot 16.30 uur (met borrel na). De sprekers zijn afkomstig van DVJ Insights, KLM, Crowd DNA en Datacation.
Mark Vroegrijk – DVJ Insights – Verdieping door vereenvoudiging: hoe analysetools en meta-studies leiden tot beter marktonderzoek.
Mark zegt over zijn bijdrage: ‘als Specialist Data, Science & Analytics werk ik binnen het interne innovatieteam van DVJ Insights, the LAB, aan het constant verder verbeteren van het onderzoek dat wij voor onze klanten uitvoeren. In deze presentatie laat ik zien hoe, door het ontwikkelen van diverse tools, geavanceerde analyses eenvoudiger uit te voeren zijn. Hierdoor kunnen die analyses (en de inzichten daaruit) aan een breder scala van klanten worden aangeboden. Daarnaast laat ik zien hoe mijn meta-studies, waarbij ik data uit grote hoeveelheden projecten heb gecombineerd en geanalyseerd, tot overkoepelende inzichten over de werking van adverteren en media hebben geleid – en ons zo helpen bij een nog betere interpretatie van toekomstig onderzoek.’
Rutger Schoone – KLM: Flying High met data
‘Met een gedegen aanpak en continue focus op klanttevredenheid wil KLM een voorloper zijn in data- en inzichtgedreven werken. Een belangrijke hefboom is het NeXT CX Tracking-programma, beheerd door de afdeling Customer & Market Insight van Air France-KLM. Dit programma gaat verder dan alleen het verzamelen van feedback. Het combineert deze gegevens met verschillende interne gegevens (operationeel, commercieel, etc.) en biedt resultaten op een zeer gedetailleerd niveau. Aan de hand van een aantal concrete voorbeelden leg ik uit hoe het programma werkt, maar besteed ik ook aandacht aan het gebruik van de resultaten.’
Joey Zeelen – Crowd DNA (English): A crash course in cultural insights
Our world is changing at a more rapid rate than ever. Brands need to adapt, understand and strategize around all this change. Joey from Crowd DNA will talk us through the essence of cultural insights and strategy: what it is, how to do it, and the value it brings to brands.
Meike Nauta – Datacation
Informatie:
Datum: 17 oktober 2024
Locatie: The Social Hub (Wibautstraat 129), Amsterdam
Tijdstip: 14.15 (inloop) – 17.30 uur
Kosten: €75,- (gratis voor leden)
Aanmelden kan hier.