Op het Digital & Analytics Congres van 2 november host Bilendi een interactieve workshop over kwalitatief onderzoek met behulp van het Bilendi Discuss-platform. Directe, menselijke en real-time online input in een unieke sessie – met plaats voor 40 deelnemers.
Het begrijpen van wat mensen écht belangrijk vinden, verandert datasets in waardevolle menselijke verhalen. Het blijft daarom cruciaal om nieuwe methodes te ontwikkelen voor het verzamelen van kwalitatieve data. Tijdens het Data & Analytics Congres van 2 november zullen in een sessie, onder de titel The art of engaging with your respondents, in 30 minuten tijd 12 unieke canvassen worden gecreëerd, op basis van directe, menselijke en real-time online input. Zo zullen 40 deelnemers, samen met data-deskundigen vanuit Bilendi, met behulp van het Bilendi Discuss-platform samenwerken om kwalitatieve input te leveren. Deze data zal kunstenaar Rich Armstrong vervolgens visueel vertalen naar doek. Ook de 250 bezoekers van het congres worden vanaf het begin tot het einde betrokken bij dit experiment. Een naadloze samensmelting van creativiteit en data-analyse!
Communiceren via vertrouwde kanalen
Bilendi Discuss is een data- en analyseplatform dat speciaal ontworpen is voor kwalitatief marktonderzoek. Deelnemers kunnen door middel van dit platform communiceren
via vertrouwde kanalen zoals WhatsApp, Facebook Messenger, Slack of LinkedIn, zonder dat ze externe apps hoeven te downloaden. Het platform heeft daarnaast een eigen interface, geeft real-time inzicht en maakt het daarom makkelijk voor mens en onderzoeker.
Bekijk de video voor meer informatie over de functionaliteiten van het platform.
Meedoen aan de interactieve sessie?
Bezoek dan het Data & Analytics Congres 2023 op donderdag 2 november. Let op, voor de workshop zijn slechts 40 plaatsen beschikbaar, dus wees er snel bij en koop je ticket hier.
Leden van het D&IN hebben korting op de toegangsprijs!
Bilendi is Kennispartner van Daily Data Bytes