DVJ Insights presenteerde eerder dit jaar het Brand Growth-thema voor 2022: The Moment of Truth. Daar hoort het jaarlijkse Brand Growth-event bij en dat wordt gehouden op dinsdag 31 mei. Het programma is digitaal te volgen via een livestream.
De keuze voor het thema is gebaseerd op eerdere Brand Growth-edities waar het moment van aankoop een veelbesproken onderwerp was. De editie van dit jaar moet meer inzicht geven in wat succesvolle marketeers doen om te winnen tijdens de ‘Moment of Truth’.
Lucas Hulsebos, CEO DVJ Insights: ‘De afgelopen Brand Growth-edities gingen over hoe marketeers hun merk proberen te bouwen in het hoofd van de consument. Uiteindelijk moet dat leiden tot een aankoop. In veel van de gesprekken met CMO’s en marketeers kwam het moment van aankoop dan ook ter sprake. In de supermarkt moet je op ooghoogte te vinden zijn, sta je in de MediaMarkt dan moet de verkoper jouw merk aanbevelen. Kortom, de ervaring is allesbepalend. Dit jaar willen we aandacht geven aan het Moment of Truth en wat succesvolle marketeers doen om dat specifieke moment te beïnvloeden.’
Inzichten delen
Het Brand Growth-concept van DVJ Insights bestaat uit honderden visiegesprekken met CMO’s, CMI’s en CEO’s, een grootschalig kwantitatief onderzoek onder marketeers uit heel Europa en het gelijknamige event. Alle inzichten uit de interviews en de Brand Growth Study worden gedeeld tijdens de zesde editie van het Brand Growth Event op dinsdag 31 mei 2022. Interviews en artikelen zijn het hele jaar door te vinden op de website. Voor updates over het eventprogramma en tickets kun je je hier inschrijven.
DVJ Insights is Kennispartner van Daily Data Bytes