Per 1 mei 2025 is Daan Versteeg (47) werkzaam als Director Research bij Panel Inzicht en DPG Media. Hij heeft ruime ervaring in strategie, marketing en onderzoek bij bedrijven als Shell, Heineken, Google, Netquest, Dentsu en Ipsos I&O. Bij Ipsos I&O was hij Country Manager Nederland. Daarnaast is hij de voorzitter van het Data & Insights Network.
▼
Adil Bouchmal (Directeur Special Interest Media): ‘De komst van Daan Versteeg als Director Research markeert een belangrijke nieuwe fase in onze ambitie om onze klanten met innovatief onderzoek unieke waarde te bieden.’
Marten van Lieshout (Managing Director Panel Inzicht): ‘We zijn blij met de jarenlange ervaring in panel- en marktonderzoek die Daan toevoegt aan de dienstverlening van Panel Inzicht. Ik ben ervan overtuigd dat we samen gaan bouwen aan het sterkste onderzoekspanel van Nederland.’
Daan Versteeg (Director Research): ‘Het marktonderzoeks- en medialandschap is volop in beweging. Het is een voorrecht om in deze kansrijke omgeving te mogen werken aan de uitdaging om onderzoek, data & insights een strategische plek in de DPG Media-organisatie te geven.’
Panel Inzicht heeft meer dan 60.000 panelleden in het Opiniemeters-consumentenpanel. In 2019 werd het bureau overgenomen door Sanoma, en ook opgenomen in DPG Media.