DDMA deelt de trends voor 2022
Welke ontwikkelingen zorgen ervoor dat het werk van de marketeer in 2022 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag niemand missen? Zoals elk jaar zetten de DDMA-commissies de grootste trends in data-driven marketing voor het nieuwe jaar op een rij. Lees de voorspellingen van 11 commissieleden.
Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur
Deze artikelen vind je vast ook interessant
Financial Times trekt stekker uit The Next Web
De Financial Times heeft besloten om te stoppen met The Next Web (TNW), het Nederlandse platform dat internationaal bekend werd met zijn technieuws en de jaarlijkse TNW Conference in Amsterdam. De editie van juni 2025 was de laatste. De media- en eventactiviteiten worden volledig beëindigd; de co-workingactiviteiten van TNW blijven vooralsnog bestaan. ▼ Voor de…
AI als springplank of struikelblok voor jonge werknemers
Next Gen Insights ▼ Met Next Gen Insights lanceren we een nieuwe rubriek speciaal voor de frisse blik van jonge professionals in onze sector. Hier delen we onderwerpen die voor hen extra relevant zijn en laten we zien hoe de nieuwe generatie data en insights beleeft. Eén thema dat jongeren direct raakt: hun plek op…
Nieuwe bestuursvoorzitter bij D&IN: Andy Hut
Hut is Managing Director bij onderzoeksbureau MWM2 en brengt ruime ervaring en een frisse blik mee uit het onderzoeksveld. Met zijn komst wil D&IN de positie als hét platform voor data, insights en analytics in Nederland verder versterken. Hij ziet het als zijn missie om de samenwerking binnen het netwerk te verdiepen en samen met…