Ontdek alles over de Qmusic engagement success story naar betekenisvolle radio en hoe je in coronatijd toch een zeer succesvolle Kinderpostzegels-actie kunt neerzetten.
Fleur Prooij (MARE) – Jorn Agterberg (Qmusic)
Betekenisvolle radio door diepgaande verbinding met luisteraars. Hoe doe je dat op een succesvolle manier? Het geheim van Qmusic zit in het centraal stellen van de luisteraar, in alles wat ze doen. En daar gaan ze ver in. Recentelijk dook het Q-team, samen met bureau MARE, op een unieke manier in de leefwereld van de luisteraars. Dat leverde in 2020 mooie inzichten, prijzen én het marktleiderschap op.
‘Betekenisvol zijn is altijd al doorslaggevend geweest voor de keuze van de consument voor een bepaald merk. En dat is in deze onzekere tijden alleen nog maar belangrijker geworden.’
Suzanne Plantinga (Blue Field Agency) – Sandra Beijnes (Stichting Kinderpostzegels)
Normaal gesproken beginnen de persen voor de komende Kinderpostzegelactie ongeveer in april te draaien, zodat duizenden kinderen in september langs de deuren kunnen gaan. Afgelopen jaar zag de wereld er vlak voor april ineens heel anders uit, en was het nog maar de vraag of de kinderen in september nog langs de deuren konden gaan. Niemand wist het.
Laat je inspireren door deze prachtige case waarin alle disciplines op de juiste manier zijn benut. Maak kennis met het vertrouwde van onderzoek, aangevuld met prachtig design, de beste analytics-tools, gecombineerd met marketing en mediastrategie.
Maak je keuze en bestel je ticket voor slecht €129,50.
Kun je niet kiezen? Profiteer dan van een zeer voordelig passe-partout en kom beide dagen.
Naast deelname aan de lezingen heb je ook de mogelijkheid om deel te nemen aan een van de interessante masterclasses of expertsessies. Bekijk het volledige programma op mie.nl