Mirjam van Mourik (Essensor) en Marjolein Dieleman (Cloetta)

Discover M(I)E – Smaak bepaalt de herhaalaankoop van je product

Door Jan Roekens | 31-05-2021

Je marketingmix kun je perfect voor elkaar hebben; packaging, promotie, pricing, beschikbaarheid, maar als de smaak van je product niet op orde is… Die smaak blijkt namelijk voor de consument keer op keer doorslaggevend om je product opnieuw te kopen.

Hoe stel je vast wat de consument eigenlijk écht lekker vindt?
Ontdek het tijdens de Road to MIE-sessie van Mirjam van Mourik (Essensor) en Marjolein Dieleman (Cloetta) op 4 juni om 09.00 uur. Met Sportlife als voorbeeld laten ze zien hoe je kunt vaststellen wat de consument écht lekker vindt!

Meer informatie en inschrijven

 

It’s all about insights.
Volg M(I)E! op LinkedInTwitterInstagramFacebook

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?