Een frisse start na de zomer!
Laat je inspireren en motiveren tijdens een van de MOA (digitale) trainingen, sessies of events! Ontdek het programma-aanbod voor na-de-zomer 2020 of bekijk het actuele aanbod op moa.nl
Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur
Deze artikelen vind je vast ook interessant
CRISP-DM: Structuur als motor voor betere data-projecten
Veel data-teams worstelen niet met techniek, maar met structuur. Consultant Data Scientist Annemijn de Vries ziet het keer op keer in haar trainingen. “Je kunt alle technische stappen perfect uitvoeren en toch geen antwoord geven op de échte vraag.” Tijdens haar nieuwe webinar over CRISP-DM op 1 December laat ze zien hoe deze klassieke methode…
Wat marktonderzoekers kunnen leren van de campagne van Zohran Mamdani
New York heeft een nieuwe, frisse burgemeester: Zohran Mamdani. Op het eerste gezicht lijkt dat ver weg van de Nederlandse marketing- en insightswereld, maar zijn campagne vertelt een groter verhaal. In een van dé meest invloedrijke steden ter wereld won hij niet met budgetten of technologie, maar met iets wat veel merken kwijt zijn geraakt:…
Programmatic curation maakt adverteren weer inzichtelijk
Adverteerders willen weer weten waar hun campagnes écht landen. Programmatic curation maakt dat mogelijk. Het brengt menselijk inzicht terug in een wereld die te lang is overgelaten aan algoritmes. In plaats van volledig te vertrouwen op automatische biedingen via grote platforms, stellen bureaus en dataspecialisten hun eigen marktplaats samen. Dat maakt mediaplanning weer inzichtelijk en…

