De inschrijvingen voor MIE’24, 13 en 14 maart in de Jaarbeurs in Utrecht, komen nu volop binnen. Wat opvalt is het hoge aantal opdrachtgevers dat op deze dagen aanwezig zal zijn. Een meer dan uitgelezen kans voor bureaus en bedrijven om elkaar te ontmoeten, niet alleen bij lezingen en round tables, maar ook op de beursvloer.
Tot nu is het aandeel opdrachtgevers in het totaal aantal deelnemers aan het MIE zo’n 50%. Data & Insights Network-directeur Wim van Slooten verwacht nog een grote toevloed aan belangstellenden en daarbinnen een verdere groei van het aantal opdrachtgevers. Wim van Slooten: ‘We zijn er nu al zeker van dat we ruim 100 verschillend bedrijven/opdrachtgevers mogen verwelkomen, met elk gemiddeld twee vertegenwoordigers. Met de weken die nog voor ons liggen, zal het aantal – gezien het animo – nog verder stijgen. Het is trouwens toch al een goed jaar, want de cijfers laten zien dat we meer inschrijvingen hebben dan in de afgelopen jaren.’ Tot de deelnemende opdrachtgevers horen Achmea, CZ, Alliander, Shimano, Rijksmuseum, DPG Media, DSM, Rabobank, Gemeente Amsterdam, Eneco, Vattenfall, Jumbo, KvK, KPN, drie ministeries, Nationale-Nederlanden, KLM, KRO-NCRV, TUI, NS, RTL en VodafoneZiggo. Van Slooten: ‘Door de grote nadruk data komen er uit allerlei sectoren organisaties naar het MIE, en dat biedt bureaus en opdrachtgevers een echte kans om met elkaar te praten. Een goede reden voor alle vakgenoten om zich nu in te schrijven.’
Informatie en inschrijven? Kijk op de website!