Kaartverkoop voor MIE’24 gestart!
Op 13 en 14 maart 2024 presenteert het Data & Insights Network de state of the art van het vak tijdens de 22ste editie van het MIE. Wie de laatste trends en ontwikkelingen niet wil missen, bestelt nu tickets!
Zet je schrap voor meer dan 80 sessies met topsprekers, prikkelende workshops, silent seminars, round tables en masterclasses over insights, data-science, data-analytics, AI en nog veel meer. Het programma is bijna compleet en het D&IN is druk bezig om alle informatie online te zetten. Bestel nu alvast je ticket om zeker te zijn van een plek op 13 of 14 maart.
Bestel nu je tickets op mie.nl.
Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur
Deze artikelen vind je vast ook interessant
De wereldwijde branche blikt terug. Hoe was 2024?
Wat tekent het jaar 2024? Tot welke inzichten zijn we gekomen in het vak? Draait het allemaal om AI of zijn er nog meer mooie dingen gebeurd? Crispin Beale, CEO van Insight250, gooide voor insightsassociations.org wereldwijd een vangnet uit met de vraag ‘Welke belangrijke lessen heeft onze sector dit jaar geleerd?’ We presenteren een selectie…
Podcastserie Snoek op Zolder, in gesprek met AI-startups
Ontwikkelen en behouden van een goed kennisniveau over AI is noodzakelijk voor Nederland. Maar waar staan we met AI? In de podcastserie Snoek op Zolder van Nationaal Innovatie Centrum Artificial Intelligence en de NL AIC ging Hennie Huijgens het afgelopen jaar in gesprek met startups die hun ervaringen met de praktijk van AI delen. ▼…
Sterkere creaties met Predictive AI
In het huidige dynamische medialandschap zijn bedrijven voortdurend op zoek naar manieren om de kracht van hun campagne te verbeteren. Sterke creaties hebben een multiplier-effect van meer dan 3,5 keer op impact van campagnes. Jori van de Spijker, Head of Brand & Communication bij DVJ Insights, schreef er een blog over. ▼ Bij DVJ Insights…