Dit jaar wordt voor de 35ste keer de MARUG Marketing Conference gehouden. Op 12 maart zullen studenten en bedrijven met affiniteit voor marketing samenkomen in Euroborg in Groningen. Tijdens het congres zullen deelnemers zich bezighouden met actuele marketingvraagstukken en hierover actief ideeën uitwisselen.
De MARUG Marketing Conference is het grootste studentenmarketingcongres van Nederland met jaarlijks 350 deelnemers. Studenten, professionals en recruiters komen hier samen voor een programma gevuld met interactieve workshops, masterclasses en lezingen van sprekers uit de wetenschap en het bedrijfsleven. Naast het informatieve aspect biedt het congres ook een informele kans voor bedrijven, professionals en studenten om elkaar beter te leren kennen. Dit gebeurt door middel van de recruitment lunches, diners en een afsluitende social.
Het thema van dit jaar is: ‘The Tide of Technology: New Heights, Deeper Insights’. Dit thema biedt inzichtelijke informatie over hoe moderne technologieën zoals generatieve AI hun weg hebben gevonden in de marketingsector en hoe dit de grenzen van strategie heeft veranderd. Aan de hand van verschillende subthema’s wordt de ‘customer journey’ van alle kanten belicht.
De deelnamekosten zijn € 140,- excl. Kijk voor meer informatie op de website.