Mastering Marketing Mix Modelling: Incorporating brand KPI’s and longterm effectiveness
Duik in de kern van Marketing Mix Modelling en ontdek hoe merk KPI’s en langdurige effectiviteit gekoppeld kunnen worden. Laat machine learning je merkstrategie naar nieuwe hoogtes stuwen. Kom alles te weten in een gratis webinar dat het Data & Insights Network a.s. donderdag organiseert. Meld je snel aan!
Marijke Wiersma, managing partner van Annalect, vertelt in het webinar van donderdag 18 januari (van 12.00 tot 12.55 uur) over Marketing Mix Modelling en hoe je met het modelleren van niet-privacygevoelige data inzicht krijgt in media-effectiviteit.
Lees hier het interview met Marijke Wiersma en schrijf je hier in.
Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur
Deze artikelen vind je vast ook interessant
De wereldwijde branche blikt terug. Hoe was 2024?
Wat tekent het jaar 2024? Tot welke inzichten zijn we gekomen in het vak? Draait het allemaal om AI of zijn er nog meer mooie dingen gebeurd? Crispin Beale, CEO van Insight250, gooide voor insightsassociations.org wereldwijd een vangnet uit met de vraag ‘Welke belangrijke lessen heeft onze sector dit jaar geleerd?’ We presenteren een selectie…
Podcastserie Snoek op Zolder, in gesprek met AI-startups
Ontwikkelen en behouden van een goed kennisniveau over AI is noodzakelijk voor Nederland. Maar waar staan we met AI? In de podcastserie Snoek op Zolder van Nationaal Innovatie Centrum Artificial Intelligence en de NL AIC ging Hennie Huijgens het afgelopen jaar in gesprek met startups die hun ervaringen met de praktijk van AI delen. ▼…
Sterkere creaties met Predictive AI
In het huidige dynamische medialandschap zijn bedrijven voortdurend op zoek naar manieren om de kracht van hun campagne te verbeteren. Sterke creaties hebben een multiplier-effect van meer dan 3,5 keer op impact van campagnes. Jori van de Spijker, Head of Brand & Communication bij DVJ Insights, schreef er een blog over. ▼ Bij DVJ Insights…