Zoals elk jaar organiseert MediaTest, gespecialiseerd in media- en communicatieonderzoek, de MediaTestDag. Tijdens de dag viert MediaTest haar verjaardag door binnen 24 uur een volledig onderzoek te doen naar een maatschappelijk relevant vraagstuk. Gratis. In eerdere jaren deed MediaTest onderzoek voor o.a. het Ronald McDonald Fonds, Naturalis, het Fonds Gehandicaptensport en Stichting AAP. Wie wordt de volgende?
MediaTest roept iedereen op om een onderzoeksvraag in te dienen. Het hele team staat dan 24 uur lang klaar om de geselecteerde vraag te beantwoorden. Van de briefing met ontbijt in de vroege ochtend tot de analyse en uitgebreide rapportage in de late avond. MediaTest wil op deze manier een bijdrage leveren aan een maatschappelijk relevant onderwerp. De MediaTestdag zal plaatsvinden op 6 juli 2023.
Iedereen kan een onderzoeksvraag inzenden. De winnaar wordt geselecteerd op basis van de volgende criteria:
- maatschappelijk verantwoord/relevant;
- sympathiek;
- uitvoerbaar binnen 24 uur.
Onderzoeksvragen kunnen tot uiterlijk vrijdag 16 juni worden aangemeld. Klik hier en stuur je vraag (met een korte toelichting) in.
Vragen? Bel Eline de Jong op 020 – 410 00 00 of mail naar edejong@mediatest.nl.