Met de serie Best of MIE-webinars is MIE’24 nu echt afgesloten. Het congres trok dit voorjaar in Utrecht en later digitaal veel bezoekers. Opvallend was het grote aantal opdrachtgevers dat deelnam. Dat onderstreept het belang van het MIE. Het gaat niet alleen om kennis delen, maar ook om elkaar ontmoeten op en rond de beursvloer.
De aanwezigheid van een groot aantal opdrachtgevers – nog meer dan in het verleden – biedt bureaus een unieke kans om direct in contact te komen met potentiële klanten en partners. Dat tekent het belang en de groeiende impact van het MIE als hét evenement voor de marketing- en onderzoeksbranche.
Naast het congres in Utrecht, waar veel vakgenoten elkaar konden spreken en kennis opdoen in de vele sessies, was ook het vervolg een succes. Afgelopen weken waren de tien best beoordeelde sessies als webinar te volgen en ook daarvoor was de belangstelling groot.
Het Data & Insights Network kijkt daarom nu al vooruit naar 2025 en nodigt iedereen uit om dat ook te doen. Is het niet in de vorm van sponsoring of door een sessie te presenteren, dan toch in ieder geval als bezoeker aan het event waar de breedte van het vak, van bedrijven tot bureaus, te vinden is. Noteer daarom alvast de data van volgend jaar: 12 en 13 maart 2025.