De topics tijdens het vijfde Data & Analytics Congres op 15 november zijn onder andere personalisatie, segmentatie, algoritmekeurmerk, Where Data Science meets Analytics en Google Analytics. Nationale en internationale topsprekers presenteren dan hun visie en tips uit de praktijk. We stellen er weer een paar aan u voor.
De data transformatie van HEMA door de ogen van de klant. [keynote]
Bas Karsemeijer | HEMA
De afgelopen jaren heeft HEMA een transitie naar een datagedreven organisatie doorgemaakt. Door de klant centraal te zetten heeft HEMA keuzes moeten maken over welke data je vastlegt, de organisatie van de teams en de keuze voor technologie. Een kijkje achter de schermen!
Marketing Operations bij de ANWB: Hoe laat je data en AI voor je werken?
Lisette Gouda | ANWB
Marketing operations is een hot onderwerp, maar ook zeer complex en lastig in te richten. Hoe laat je data en AI voor je werken? Hoe zorg je voor een omnichannel klantervaring? Wat zijn de belangrijkste succesfactoren? En wat levert het op?
Google Analytics 4
Charles Farina
A variety of tips to get more out of your GA4 implementations. We will cover tactics to help with attribution, pathing, content performance, and more.