Zoals elk jaar organiseert MediaTest, het onderzoeksbureau gespecialiseerd in media- en communicatieonderzoek, de MediaTestDag. Tijdens deze dag viert MediaTest haar verjaardag door binnen 24 uur een volledig onderzoek te doen naar een maatschappelijk relevant vraagstuk. Gratis en voor niks!
▼
Eerdere jaren heeft MediaTest deze dag bijvoorbeeld al onderzoek gedaan voor Stichting Jarige Job, Ronald McDonald Kinderfonds, Naturalis, het Fonds Gehandicaptensport, Stichting AAP, Fier, Simavi en Waterschap Hollandse Delta.
Wordt jouw organisatie de volgende voor wie het team van MediaTest zich 24 uur lang kosteloos inzet? Meld nu jouw onderzoeksvraag aan!
MediaTest staat met het hele team klaar om de uitgekozen onderzoeksvraag te beantwoorden. Van de briefing met ontbijt in de vroege ochtend tot de analyse en uitgebreide rapportage in de late avond. MediaTest wil op deze manier een bijdrage leveren aan een maatschappelijk relevant onderwerp. Dit doen zij door gebruik te maken van hun expertise: het uitvoeren van gedegen onderzoek. De MediaTestdag zal plaatsvinden op donderdag 9 oktober 2025.
Iedereen kan een onderzoeksvraag inzenden. De winnaar wordt geselecteerd op basis van de onderzoeksvraag die:
- Maatschappelijk verantwoord/relevant is,
- Sympathiek is,
- Uitvoerbaar is binnen 24 uur.
Je kunt je tot uiterlijk maandag 1 september aanmelden voor de MediaTestDag.
Twijfel je of heb je vragen over de geschiktheid van jouw onderzoeksvraag?
Bel naar Isabel Druijf (research consultant) op 020 – 410 00 00 of mail naar idruijf@mediatest.nl.
Het team van MediaTest ziet alle inzendingen graag tegemoet!