MeMo2 is bij de uitreiking van de MOAwards 2019 in de WesterUnie in Amsterdam uitgeroepen tot Marketing Research & Analytics Bureau van het jaar. Het is de tweede keer dat MeMo2 de felbegeerde titel wint.
Zeven jaar eerder won het bureau ook. “Ons bureau is in die tijd veel volwassener geworden”, zeggen commercial director Frank van Eijk en managing director Tim Koekkoek. “Het marketinglandschap en de informatiebehoefte zijn de afgelopen jaren natuurlijk enorm veranderd”, aldus Van Eijk “De inzichten die leveren zijn van meer strategisch niveau.” MeMo2 zeg de omzet afgelopen twee jaar met zestig procent stijgen. De jury denkt dat dat misschien ook wel komt ‘omdat het bureau nadrukkelijk wil worden gezien als vertrouwenspersoon: geen leverancier maar een partner die het effect van media- en reclame-inspanningen inzichtelijk wil maken en deel wil uitmaken van het ecosysteem van media-inspanningen’. De andere twee genomineerden waren Delta Marktonderzoek en Totta Research.
Lees hier het juryrapport.
Voor meer informatie over de MOAwards zie: www.moawards.nl of via de MOA.
E: info@moaweb.nl / T: 020 – 581 07 10