MIE’25 – Kruidvat: een stapje duurzamer

Door Jan Roekens | 06-03-2025

Op het Marketing Information Event van 18 en 19 maart a.s. in Amersfoort, georganiseerd door het Data & Insights Network, spreken Gaby Siera van Beautiful Lives en Neeltje Martens van AS Watson over Kruidvat en duurzaamheid. ‘In onze sessie nemen we je mee op klantreis.’

Wie kent Kruidvat niet? Bij Kruidvat winkelen wekelijks enkele miljoenen klanten. Daarmee is de keten marktleider in de health- & beautymarkt in Nederland en België. Kruidvat geeft invulling aan het motto ‘Steeds verrassend, altijd voordelig’ door een ruime keuze te bieden uit een voordelig, gevarieerd en hoogwaardig aanbod health-, beauty-, en babyartikelen.

Maar voor Kruidvat is ook duurzaamheid belangrijk. Duurzaam doen voelt misschien niet altijd heel toegankelijk en het kan veel geld en moeite kosten. Maar, zeggen Gaby en Neeltje: ‘Gelukkig kan het ook met kleine stapjes. Want als we allemaal een stapje duurzamer doen, maakt dat samen écht een verschil. Maar hoe doe je dat? In onze sessie nemen we je mee op klantreis en de rol van duurzaamheid daarin. We delen de belangrijkste learnings en laten zien hoe Kruidvat hier handen en voeten aan geeft!’

Key takeaways:

1. Inzicht in hoe duurzaamheid een rol speelt in de journey van Kruidvatklanten
2. Hoe vind je de balans tussen duurzaam, betaalbaar en bereikbaar?
3. De fun en het belang van werken met een multidisciplinair klantteam

Neeltje Martens heeft ervaring aan zowel bureau- (DVJ, Kantar Vermeer, MetrixLab) als klantzijde (AS Watson). Zij weet als geen ander de brug te slaan tussen inzicht, advies en implementatie. Niet voor niets is ze in 2024 insights professional van het jaar geworden.

 

 

 

Gaby Siera richtte vanuit haar achtergrond in de marketing en antropologie Beautiful Lives op. Ze werkt voor toonaangevende klanten aan de ontwikkeling van human centric product- en serviceconcepten.

 

 

 

De presentatie van Gaby Siera en Neeltje Martens is op dinsdag 18 maart om 14.00 uur. Geïnteresseerd? Kom dan naar het MIE’25 en dompel je meteen twee dagen onder in data en AI. Alle informatie staat op www.mie.nl

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?