De zesde, geheel gewijzigde druk van het boek Proeven van succes van Joep Brinkman is uit! Een boek met de nieuwste inzichten en visies ten aanzien van het sensorisch onderzoek. Voor de (ervaren) sensorische onderzoeker, maar ook voor eenieder die in zijn of haar studie of werk met smaakonderzoek, voedingsmiddelentechnologie of Food Marketing te maken krijgt.
Het door de MOA geïnitieerde en uitgegeven boek is ingrijpend veranderd. Naast Joep Brinkman zijn ook bijdragen geleverd door leden van de MOA Profgroep Sensorisch onderzoek en diverse bedrijven, onderzoeksinstituten en hogescholen. Proeven van succes is bedoeld als naslagwerk voor de ervaren sensorische onderzoeker, maar ook als leerboek voor wie in de studie met smaakonderzoek, voedingsmiddelentechnologie of food marketing te maken krijgt.
Een boek dat je als sensorisch onderzoeker echt in je bezit moet hebben! Het boek, met ISBN-nummer 9789081923354, kost €99,- (inclusief 9% BTW en verzendkosten) en is te bestellen via de webwinkel van MOA en proevenvansucces.nl. Het boek zal voor het eerst ook als e-book verschijnen (€79,- incl. 21% BTW). E-book is vanaf half juli verkrijgbaar.
Ga voor meer informatie over het boek naar proevenvansucces.nl.