Nieuw naslagwerk voor het vakgebied

Door Jan Roekens | 12-06-2019

Het naslagwerk “Modellen voor Marketing- Insights” is het eerste overzicht van de belangrijkste modellen voor consumentengedrag, marktonderzoek en digital analytics in Nederland.


Dankzij deze modellen kunnen we bij complexe marketingvraagstukken snel tot de kern van een probleem komen en slagvaardig advies geven, of gericht onderzoek opzetten voor de ontwikkeling van effectief beleid.

Door het overzicht, de structuur en samenhang die dit boek biedt, vormt Modellen voor Marketing- Insights een waardevol startpunt voor onderzoeksprojecten tijdens de studie en in de beroepspraktijk.

“Het boek behandelt actuele onderzoekstechnieken die uitermate geschikt zijn voor stagiairs en afstudeerders in het hoger beroeps- en universitair onderwijs.” H. Bleumer, Hogeschool Windesheim

“Eindelijk alle praktisch toepasbare onderzoeksmodellen in een overzicht, zeer waardevol voor alle CE-studenten!” I. Bogert, Hogeschool Rotterdam

Het boek is uitgave van MOA, Expertise Center voor Marketing insights, Onderzoek & Analytics en is verkrijgbaar als hardcopy en ebook. 

Hardcopy • €34,50 • ISBN 9789081923323;  Ebook • €29,50 • ISBN 9789081923330; Auteurs zijn Anita Cox, Erik de Kort en Norbert Scholl.

 

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?