Op 9 en 10 mei vindt in de Jaarbeurs Utrecht de 21ste editie plaats van het grootste Data & Insights Event van Nederland. Onder de noemer ‘It’s all about Data & Insights’ presenteert het Data & Insights Network de laatste trends en ontwikkelingen in het vakgebied. Het wordt een bijzonder event dat je niet mag missen.
De keynote-sprekers van het komende MIE zijn o.a. Matt Roberts, die eerder werkte bij Formula One en nu research en insights director is bij Formula E, dat zich toelegt op de racesport met elektrische auto’s. Hij komt spreken over: ‘Why is Formula E winning with younger and female audiences? Encouraging sustainable sport; how to succeed in the world of sports research; and how to make a good impression in the workplace’. In een volgende editie van Daily Data Bytes stellen wij hem aan u voor.
Andere topsprekers zijn Scott D. Crawford die ingaat op ChatGPT en survey research, en Jon Puleston die ons deelgenoot maakt van ‘BAD data – how to spot it, how to deal with it, and how to head it off/prevent it.’
Naast deze en andere keynotes zijn er volop bijdragen van bureaus en bedrijven over data, research en insights, met een duidelijke nadruk op de praktijk. Topics zijn onder andere Advanced analytics | Algorithm & standards | Analytic tools | Artificial Intelligence | Byron Sharp’s visie | Brand purpose | Change management | CRO Customer Journey | Dashboarding Datavisualisatie | Digital & Web analytics GenZ | Marketing Mix ROI | Neuromarketing | Privacy & Protection (AVG) | Social media analytics I The Science of Data & Analytics I Up Next in CX/UX.
Samen met marketeers, data-scientists, digital analisten, data-professionals, insights-professionals, data-driven marketeers, researchers en strategen word je in twee dagen volledig bijgespijkerd over alle nieuwe ontwikkelingen in het vak.
Houd Daily Data Bytes in de gaten voor meer informatie over sprekers en deelname.