Nieuwe Global Director Research & Excellence bij DVJ Insights: Stefan Bliekendaal

Door Geplaatst door de redactie | 09-09-2025

DVJ Insights heeft Stefan Bliekendaal aangesteld als Global Director Research & Excellence. Met ruim vijftien jaar ervaring in onderzoek, data en insights-leiderschap brengt hij een sterk trackrecord mee op het gebied van marketingeffectiviteit, innovatie en teamontwikkeling.

Bliekendaal startte zijn carrière bij GfK en werkte daarna bijna tien jaar bij Epiphany RBC, waar hij verantwoordelijk was voor diverse onderzoeks- en innovatieteams. Recent was hij Head of Data, Tech & Insights bij IPG Mediabrands en actief als voorzitter van de Consumer Insights Taskforce bij VIA Nederland.

Volgens Bliekendaal draait research om het creëren van verhalen die richting geven en keuzes versnellen. DVJ’s Global Managing Director Marieke van Echtelt benadrukt dat zijn komst niet alleen het managementteam versterkt, maar ook de internationale groeiplannen van het bureau versnelt.

DVJ Insights is een onafhankelijk internationaal onderzoeksbureau dat organisaties helpt hun merk te laten groeien met strategische, data-gedreven methodieken.

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?