Online Brand Growth Event 2023 op 11 mei

Door Jan Roekens | 04-05-2023

DVJ Insights organiseert op 11 mei a.s. de zevende editie van het Brand Growth Event. Er is een online programma op die dag van 16.00 tot 18.00 uur. Het event staat in het teken van het jaarthema: maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO).

Op het Brand Growth Event delen keynote-sprekers hun visie op MVO in relatie tot merkgroei. Aan bod komen verschillende MVO-marketingstrategieën. Er is een academische invalshoek die wordt vertegenwoordigd door hoogleraar dr. Jenny van Doorn van de Rijksuniversiteit Groningen die expertise heeft op het gebied van servicetechnologie, klantbetrokkenheid, duurzaamheid en voedselverspilling. Tony’s Chocolonely en Versuni (voorheen Philips Domestic Appliances) vertellen over de praktijkvisie van bedrijven, met voorbeelden van succesvolle benaderingen van MVO. Er is ook aandacht voor nieuwe ontwikkelingen op het gebied van MVO-marketingstrategieën en ten slotte is er een presentatie van de resultaten van de European Brand Growth-studie onder van 2300+-marketeers en 3000+-consumenten.

Het online op 11 mei duurt van 16:00 tot 18:00 en is te volgen via een livestream. Meekijken? Registreren kan hier.

 

DVJ Insights is Kennispartner van Daily Data Bytes

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?