Personeelskrapte in marktonderzoekland – en de oplossingen
De arbeidsmarkt staat al enige tijd behoorlijk onder druk. Dat geldt ook in sterke mate voor de marktonderzoekbranche. Waar is deze krapte door ontstaan? Wat zijn de verwachtingen voor de komende jaren? En hoe is deze krapte op te lossen? In een whitepaper geeft Ewout Witte van Marketing Intelligence Network antwoorden op deze vragen. En dat doet hij zowel vanuit marktontwikkelingen als vanuit zijn persoonlijke ervaring.
Lees de whitepaper hier.
Marketing Intelligence Network is Kennispartner van Daily Data Bytes
Auteur: Geplaatst door de redactie, -
Deze artikelen vind je vast ook interessant
De wereldwijde branche blikt terug. Hoe was 2024?
Wat tekent het jaar 2024? Tot welke inzichten zijn we gekomen in het vak? Draait het allemaal om AI of zijn er nog meer mooie dingen gebeurd? Crispin Beale, CEO van Insight250, gooide voor insightsassociations.org wereldwijd een vangnet uit met de vraag ‘Welke belangrijke lessen heeft onze sector dit jaar geleerd?’ We presenteren een selectie…
Podcastserie Snoek op Zolder, in gesprek met AI-startups
Ontwikkelen en behouden van een goed kennisniveau over AI is noodzakelijk voor Nederland. Maar waar staan we met AI? In de podcastserie Snoek op Zolder van Nationaal Innovatie Centrum Artificial Intelligence en de NL AIC ging Hennie Huijgens het afgelopen jaar in gesprek met startups die hun ervaringen met de praktijk van AI delen. ▼…
Sterkere creaties met Predictive AI
In het huidige dynamische medialandschap zijn bedrijven voortdurend op zoek naar manieren om de kracht van hun campagne te verbeteren. Sterke creaties hebben een multiplier-effect van meer dan 3,5 keer op impact van campagnes. Jori van de Spijker, Head of Brand & Communication bij DVJ Insights, schreef er een blog over. ▼ Bij DVJ Insights…