PIM reikt dit jaar voor de 19e keer de Marketing Literatuur Prijs uit aan het beste nieuwe marketingboek én het beste marketingstudieboek. De prijsuitreiking is op 25 november van 17.00 tot 18.00 uur. Online bij te wonen!
Dit zijn de negen nominaties voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2021 in alfabetische titelvolgorde:
- Act Human – Waarom succesvolle organisaties investeren in langdurige relaties, Karel Demeester, Sarah Steenhaut, Jan Callebaut (LannooCampus)
- Bouw een succesvolle online marktplaats – handboek voor entrepreneurs en intrapreneurs, Wout Withagen, Joost Gielen (Boom)
- Business Model Shifts, Patrick van der Pijl (Boom)
- De strategie van de kreeft – bouw aan echte vernieuwing, Yousri Mandour, Dorien van der Heijden, Sven Turnhout (Van Duuren)
- Impact door Innovatie – praktisch handboek om juist nu te vernieuwen, Annelies Huisingh (Van Duuren)
- Marktonderzoekdesign – door de boom het bos zien, Iris van Hest (Boom)
- Uit het transformatiemoeras – de 5 faalfactoren die organisaties in hun greep houden, Menno Lanting (Business Contact)
- Why winners give it all – waarom voorkeursmerken altijd winnen en hoe jij dat ook kunt, Ed Stibbe (Van Duuren)
- Zoonotic – de formule voor een extreem succesvolle virale businessstrategie, Carole Lamarque (LannooCampus)
De auteurs lichten voorafgaand hun boeken toe in twee break out-rondes.