Dit jaar verschijnt de 16de editie van het PIM Trendrapport. Namens PIM schreven collega’s Niels Hansen (LUNAR Institute), Miriam Teoh-Wijers en Matt van der Poel (beiden Fresh Forward) over ‘de vermenselijking van merken’.
De wereld laat een ander beeld zien: minder open, minder avontuurlijk, minder vrij en minder vrijblijvend. Maar met juist meer vraag naar vertrouwen en meer verlangen naar échte verbinding. Om verbonden te blijven met de maatschappij en met hun klanten, bewegen toekomstgerichte merken de komende jaren mee en ontwikkelen ze steeds meer menselijke kenmerken: merken worden persoonlijker, gevoeliger, verantwoordelijker, empathischer en kwetsbaarder. Dit is het thema van het PIM Trendrapport 2021. Hoe je er als marketeer mee moet omgaan, valt te horen tijdens het PIM Trend Fest op 21 januari 2021 van 15.00 tot 16.30 uur.
De presentatie van het PIM Trendrapport vindt plaats in online eventtool Hopin. De schrijvers van het trendrapport delen hun inzichten en Nike en Cloetta haken in op thema’s van het trendrapport. Uiteraard krijgt de deelnemer na afloop het PIM Trendrapport thuisgestuurd.
Wil je erbij zijn op 21 januari? Kijk op Locatie PIM Trend Fest
De kosten van deelname bedragen voor niet-leden 99 euro, maar de eerste vijf belangstellenden die vandaag nog een mailtje sturen naar Daily Data Bytes kunnen er gratis bij zijn: redactie@dailydatabytes.nl.
Reageer snel, want op is op.
Alvast iets meer weten over het rapport? PIM Trendrapport 2021 maatschappij op kantelpunt, merken moeten vermenselijken.