Q8 kiest Blauw Research als partner voor marktonderzoek en consumer insights

Door Jan Roekens | 13-05-2025

Q8 heeft – voor zijn merken Q8 en Tango – Blauw Research geselecteerd als exclusieve partner voor marktonderzoek en consumer insights. Vanaf 1 april 2025 zijn beide partijen een strategische samenwerking aangegaan voor een periode van minimaal drie jaar.

Mark Buissink, Marketing Manager bij Q8, zegt over de samenwerking: ‘We zijn blij dat we voor Blauw Research hebben gekozen. Hun strategische aanpak en enthousiasme en het vermogen om inzichten te vertalen naar concrete acties, sluiten perfect aan bij waar wij als merk naartoe willen. We geloven dat deze samenwerking ons gaat helpen om nóg klantgerichter en data-gedrevener te werken.’

Jos Vink, CEO van Blauw Research, vult aan: ‘We zijn enorm trots dat een toonaangevende organisatie als Q8 – die zelf volop in ontwikkeling en transformatie is – voor Blauw Research heeft gekozen. Deze samenwerking sluit naadloos aan bij onze ambitie om organisaties te helpen groeien door data en inzichten om te zetten in echte impact. We kijken uit naar een duurzame en inspirerende samenwerking.’

Over Q8

Q8 is een van de grootste spelers in de brandstof- en energiesector in de Benelux. Het bedrijf beschikt over meer dan 500 tankstations in België en Luxemburg, met een netwerk van meer dan 130 lokale Shop&Go-gemakswinkels in België. In Nederland exploiteert Q8 200 onbemande stations onder het merk Tango. Met HVO100, CNG, LNG en Q8 en Tango electric zet Q8 ook in op duurzamere mobiliteit. In de komende vijf jaar zal Q8 op meer dan 500 locaties in de Benelux Q8 electric snelladers installeren.

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?