SKIM viert 45-jarig bestaan

Door Jan Roekens | 24-09-2024

SKIM viert in 2024 het 45-jarige bestaan. Ooit opgericht door Dirk Huisman als marktonderzoekbureau is het uitgegroeid tot een wereldwijd adviesbureau dat samenwerkt met bedrijven over de hele wereld.

SKIM werd in 1979 opgericht als klein, datagericht bedrijf dat geworteld was in geavanceerde analyses. Dirk Huisman (foto midden) wilde bedrijven helpen om betere strategieën te ontwikkelen door inzicht te leveren in wat mensen drijft. In de loop der jaren is SKIM vanuit zijn technische roots uitgegroeid tot een partner voor beslissers bij toonaangevende bedrijven.

Iedereen heeft een stem

Co-CEO Karin Lieshout (foto links) over het succes van SKIM: ‘Bij SKIM heeft iedereen een stem, van junior medewerkers tot senior-managers, en we waarderen de sterke punten, vaardigheden en expertise die elke persoon met zich meebrengt. Die geest van samenwerking strekt zich uit tot klantrelaties. We werken als één team met onze klanten, geven prioriteit aan hun uitdagingen en begrijpen hun behoeften om op maat gemaakte oplossingen te creëren die specifieke bedrijfsdoelen aanpakken en relevante kansen identificeren.’

Waarde toevoegen

Co-CEO Joris Huisman (foto rechts), vult aan: ‘Expertise heeft altijd ten grondslag gelegen aan wat we bij SKIM doen. We zijn begonnen als methodologisch expert, daarna als marktexpert en tegenwoordig voegen we ook waarde toe als business expert. Door die expertises te combineren, kunnen we bedrijven ondersteunen die hun marketingstrategieën met meer precisie en zekerheid willen verbeteren.’

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?