Op 21 april vindt live het SMART-congres plaats, met als thema ‘De kunst van impactvolle verandering’. In de DDB van 5 april stelden we de eerste twee sprekers van het congres voor (Tom van Bommel van Unravel Research en Ronald Laan van Haystack Consulting). Nu is het de beurt aan de drie andere sprekers.
Globrands – Het belang van merknaamontwikkeling en verbale identiteit
Margot Jegerings van Globrands geeft een presentatie én een workshop. Een sterke merknaam is cruciaal voor een sterk merk. Wie ben je als merk en wat wil je vertellen? Globrands creëert onderscheidende namen en een taal daaromheen. Margot vertelt hoe je tot die verbale identiteit of merknaam komt, met daaraan gekoppeld een interactief gedeelte waarbij je zelf direct aan de slag kunt.
Dijksterhuis & Van Baaren – Op wetenschappelijke wijze gedrag veranderen
Tijdens deze lezing neemt Fabio Severijnen je mee in de wereld achter gedragsverandering. Je krijgt te horen hoe gedrag tot stand komt en met welke (wetenschappelijke) technieken en interventies je gedrag kunt veranderen.
Synergie – Hoe de 40 meest impactvolle organisaties van Nederland je gedrag veranderen
Synergie doet al 12 jaar onderzoek naar de 40 meest inspirerende organisaties van Nederland. Alexander Swagers vertelt over Inspirerende40 van het afgelopen jaar en welke formule impactorganisaties gebruiken om te inspireren. Daarna kunt je zelf aan de slag gaan met het bouwen van een inspirerende impactorganisatie in de vorm van een onderlinge battle!
Kijk op de website voor meer informatie en om je aan te melden!