Zoals vorige week aangekondigd, vindt op 21 april het SMART-congres plaats, met als thema ‘De kunst van impactvolle verandering’. Op het congres komen vijf sprekers. Twee worden vandaag voorgesteld. De andere drie komen in de editie van 12 april.
De eerste spreker is Tom van Bommel van Unravel Research. Hij komt vertellen hoe je onbewust gedrag kunt meten en beïnvloeden, en dat gaat van reclame-impact tot productverpakkingen en van schapinrichting tot pricing. Het onbewuste speelt een cruciale rol in elk moment waarop klanten met merken in aanraking komen.
De tweede spreker is Ronald Laan van Haystack Consulting. Hij vertelt hoe je impact maakt met je merk door alle zintuigen te prikkelen. Hij gaat in op vragen als: hoe kun je sensory-branding effectief toepassen in de praktijk, hoe zorg je ervoor dat alle zintuigen van de consument worden geprikkeld (niet alleen functioneel, maar vooral emotioneel) en hoe zorg je ervoor dat dit onderscheidend aan je merk gelinkt wordt voor snellere en betere merkherinnering?
Kijk voor meer informatie en aanmelden op de website!